پشت پرده رستورانی با عملکرد قوی، مدیر مسئولیتپذیر: از پخت پیتزا تا ارسال سفارش با ماشین شخصی!
«رستوران سیتکا» از سال 1397 حوالی میدان ولیعصر تهران با تمرکز بر سرو فست فود، شروع به کار کرد. این رستوران در دو فصل زمستان 02 و بهار 03 جز مجموعههای با عملکرد بسیار قوی بودند که درصد تاخیر در سفارش و مغایرت سفارش آن به 1% هم نمیرسید.
دکتر ادیب پور مدیر «رستوران سیتکا» از ناشران برتر کشور هستند. ایشان ابتدا تصمیم داشتند یک کتابفروشی جدید تاسیس کنند. سپس به ایده کافه کتاب رسیدند و تلاش کردند مراوداتی بین این دو صنعت ایجاد کنند. برای مثال مزایایی در نظر بگیرند که به مشتریهای ثابت رستوران کتاب جایزه داده شود.
در این ویدیو خانم سید صالحی مدیر رستوران از زیر و بم مدیریت رستوران، راهکارهای افزایش فروش و خاطرات جالب خود از رستورانداری می گویند. ایشان استراتژی شخصی خود به عنوان مدیر رستوران و چالشها و راهکارها را در این ویدیو شرح دادهاند. خانم صالحی برای بهبود عملکرد رستوران سیتکا از راهکارهای مختلفی استفاده کردهاند، از بهینهسازی سیستم آشپزخانه و آمادهسازی غذای آنلاین و حضوری، تا استفاده از امکانات مختلف اسنپفود برای افزایش فروش و مدیریت بحران در شرایط سخت رستوران.
خانم سید صالحی برخلاف تصورهای کلیشهای رایج درباره مدیریت به این نکته اشاره میکنند که در روند کار همه فعالیتهای مرتبط با رستوران را یاد گرفتهاند تا در مواقع شلوغی و بحران، بتوانند جایگزین سایر همکاران کار کنند و این شرایط را مدیریت کنند: از پختن پیتزا تا حمل سفارشها با ماشین به مقصد کاربر!
دیدگاهتان را بنویسید