ثبت درخواست پشتیبانی از طریق نرمافزار دخل
تمامی امکانات مورد نیاز برای مدیریت کسبوکار شما در نرمافزار دخل وجود دارد و در اکثر مواقع، مجموعهها از ارتباط مستقیم با پشتیبانی بینیاز هستند؛ به عنوان مثال جزئیات حساب و واریزی در قسمت حسابداری دخل در دسترس است. همچنین، در قسمت ارتقای فروش نرمافزار دخل تمام ابزارهای بازاریابی برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شماست.
با این حال، ارتباط با پشتیبانی برای برطرف کردن چالشهایی است که احتمالا در دوران فعالیت در اسنپفود با آنها مواجه میشوید؛ به عنوان مثال ایجاد تغییرات در پروفایل و منو، موضوعات مالی، مشکلات نرمافزاری، سوالاتی راجع به جایگاه مجموعه و مواردی از این قبیل. در هر یک از این موارد برای رفع مشکل یا دریافت پاسخ برای سوالات میتوانید «درخواست پشتبانی» ثبت کنید.
مطلب پیشنهادی : َدر هنگام سفید شدن صفحه در نرم افزار دخل چه کاری انجام بدهم؟
آموزش ثبت درخواست پشتیبانی با نرمافزار دخل
برای ثبت درخواست پشتیبانی، ابتدا از قسمت مدیریت نرمافزار دخل، گزینه پشتیبانی آنلاین یا «هدفون» را بزنید و سپس گزینه ثبت درخواست پشتیبانی انتخاب کنید.
تمام موضوعاتی که ممکن است شما درباره آنها درخواست پشتیانی ثبت کنید در 7 دسته بندی وجود دارد. شما در «عنوان درخواست» موضوعات کلی و در بخش «محتوای درخواست» موارد جزئیتر را مشاهده میکنید.
1- اطلاعات حساب کاربری و مدیریت مجموعه: تغییرات و مدیریت پروفایل، منوی فعال و غیر فعال شدن مدیریت فروش و تغییر آدرس مجموعه
2- منو و محصولات: حداقل سفارش، هزینه بستهبندی، منوی تصاویر و لوگو، تغییر نام محصول، آدرس و اطلاعات تماس مجموعه، امتیاز و جایگاه مجموعه، عدم نمایش مجموعه در بخشهای مختلف سایت( مانند دستهبندی خاص یا محدوده)، تعطیلی طولانی مدت و ایجاد یک پروفایل جدید
3- مالی، حسابداری و کیف پول: استعلام تاریخ واریزی، مشکلات مالی، تغییر شماره حساب، پیگیری مشکلات فاکتور، درخواست صورت حساب و فاکتور رسمی یا افزودن مالیات به محصول
نکته: اسنپ فود برای مجموعههای خود سه واریزی در ماه دارد: دو واریز علیالحساب و یک تسویه نهایی. شاید این واریزیها بهدلیل تعطیلات یا مشکلات فنی با تاخیر انجام شوند. برای پیگیری واریزیها و سوالات مالی میتوانید از ثبت درخواست پشتیبانی استفاده کنید.
همچنین میتوانید از کیف پول خود برای خرید مواد اولیه، بستههای تبلیغاتی و اکسپرس پلاس استفاده کنید. کیف پول شما هر روز با 70 درصد فروش روز قبل شارژ میشود. کیف پول هیچ ارتباطی با محاسبه فروش و کمیسون شما ندارد. برای مشاهده گزارش فروش خود به بخش گزارش فروش در داشبورد مراجعه کنید.
4- پیک اسنپفود (اکسپرس): فعالسازی یا لغو پیک اکسپرس یا رفع مشکل در پیک اکسپرس
5- تخفیفها و ارتقای فروش: شرکت در فودپارتی، تبلیغات کلیکی، تعریف یا اعلام مشکل در کوپن و تخفیف
6- نرم افزار سفارشگیری و دخل: درخواست آموزش، نصب مجدد، اعلام هرگونه خطا در هریک از بخشهای نرمافزار و دریافت رمز عبور
7- درخواست عکاسی: عکاسی استاندارد از محصولات
نکاتی در رابطه با ثبت درخواست پشتیبانی
مهمترین نکته در ثبت درخواست پشتیبانی انتخاب موضوع است. زیرا باید موضوعی را انتخاب کنید که چالش اصلی شماست تا در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. با این حال لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید:
- مشکل را به صورت خلاصه و شفاف بیان کنید و از ثبت درخواست تماس در متن درخواست جدا خودداری کنید.
- عنوان و محتوای مشکل خود را به صورت دقیق در زمان ثبت درخواست پشتیبانی انتخاب کنید.
- درخواست تکراری ثبت نکنید و وضعیت درخواست خود را از قسمت لیست درخواستها دنبال کنید.
- برای مواردی که نیاز به هماهنگی تلفنی کارشناسان ما با شما دارد، شماره مدیریت مجموعه را در پروفایل مجموعه وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
- کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن مشکل شما را بررسی میکنند و نتیجه را به شما اطلاع میدهند.
- ساعت حضور پشتیبانی تا ساعت ۲۳ است و درخواستهای بعد از آن صبح روز بعد پیگیری میشوند.
- زمان رسیدگی به درخواستها بسته به نوع آنها متفاوت است و بعد از ثبت درخواست به شما گزارش میشود.
ثبت درخواست پشتیبانی اسنپفود در تمامی روزهای هفته امکانپذیر است. توجه داشته باشید که با ثبت نظرات خود پس از اتمام رسیدگی به درخواستها، به ما در بهبود کیفیت خدمات و ارتقاء سرویسدهی اسنپ فود کمک میکنید.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
من ۳ماه هست که درخواست برای فروش نان روغنی اینترنتی در تبریز دادم که خیلی هم پیگیر شدم و بعد منو ارجاع دادید به نرم افزار دخل و صبر کردن که نرم افزار دخل هم میگه که شما در صف انتظار هستید و دقیقا ۳ماه هست و نمیدونم این انتظار کی تموم میشه.شماره من ۰۹۱۴۹۱۴۱۳۶۲ میثم مردمی هستم
همکار گرامی سلام؛ وقت بخیر
لطفا جهت پیگیری وضعیت ثبت نام مجموعه خود، با شماره 02196612300 تماس بگیرید.
با تشکر