جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
    • بنر تبلیغاتی
    • تبلیغ در نتایج جستجو
    • تبلیغات شکار
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروش
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
    • بنر تبلیغاتی
    • تبلیغ در نتایج جستجو
    • تبلیغات شکار
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروشبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودفعال‌سازی «کافه پارتی» در دخل‌فود؛ فرصتی ویژه برای رشد فروش

فعال‌سازی «کافه پارتی» در دخل‌فود؛ فرصتی ویژه برای رشد فروش

28 مرداد 1404
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
1.5k بازدید

«پارتی» در اسنپ‌فود فرصتی است تا با ارائه تخفیف‌های جذاب، هم رضایت مشتریان را جلب کنید و هم سفارش‌های بیشتری بگیرید. این طرح در یک شیفت اجرا می‌شود و محصولات شما در بالاترین جایگاه صفحه اصلی و لیست کافه‌ها نمایش داده می‌شود.

شرایط شرکت در پارتی

  • میانگین امتیاز مجموعه: حداقل ۳.۷
  • حداقل تخفیف روی محصولات: ۲۰٪ (درصد ممکن است بسته به کمپین تغییر کند)
  • تعداد محصولات قابل شرکت: حداقل ۳ محصول
  • شرایط هر محصول: امتیاز بالای ۳.۷، عکس‌دار بودن، قیمت حداقل ۹۰ هزار تومان (ممکن است در هر کمپین تغییر کند)، تناسب قیمت و درصد تخفیف

نحوه فعالسازی پارتی محصولات کافه در نرم‌افزار دخل‌فود

وارد بخش ارتقای فروش نرم‌افزار دخل شوید و در قسمت «افزایش تعداد و مبلغ سفارش» گزینه «پارتی» را انتخاب کنید.

پارتی‌های شما و پارتی‌های پیشنهادی را در صفحه اول می‌بینید.

می‌توانید پارتی‌هایی که امکان شرکت در آن‌ها برای شما وجود دارد را از قسمت پارتی‌های پیشنهادی مشاهده کنید. پارتی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود. در صورتی که قصد شرکت داشتید، گزینه «شرکت در پارتی» را بزنید.

محصولات منو برای تعریف در پارتی در مرحله اول به شما نمایش داده می‌شود، حداقل 3 محصول از محصولات واجد شرایط خود را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب محصولات به «مرحله بعد» بروید.

نکته: تغییر قیمت این محصولات تا پایان تاریخ پارتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

موجودی محصولات انتخاب شده را تعیین کنید. 

«سهم خودتان از تخفیف» و «روزهای مشارکت» را در مرحله سوم انتخاب کنید. هزینه تخفیف اعلام شده در کافه‌پارتی به صورت کامل از سمت مجموعه شما تامین می‌شود. 

توجه داشته باشید که درصد تخفیف و قیمت محصولات فعال در پارتی باید با یکدیگر تناسب داشته باشند.

جزئیات مربوط به پارتی شما شامل محصولات، موجودی هر محصول، درصد تخفیف، روزهای مشارکت، بازه زمانی پارتی و نام کمپین در مرحله چهارم قابل مشاهده است و می‌توانید برای ویرایش هرکدام به مرحله قبل بروید.

اگر همه موارد صحیح بودن گزینه «تایید و شرکت در کافه‌پارتی» را بزنید.

پس از تایید نهایی پارتی، می‌توانید تاریخچه پارتی‌های در حال اجرا، در صف اجرا و پایان یافته خود را ببینید و با کلیک روی هرکدام می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید.

برای ویرایش یا غیرفعال کردن پارتی‌ها نیز می‌توانید از قسمت پشتیبانی آنلاین در گزینه «تخفیف‌ها و ارتقای فروش» و در بخش «فود پارتی» درخواست خود را در توضیحات ثبت کنید.

نکته: اگر بخش «پارتی‌های پیشنهادی» خالی بود، یعنی این طرح در شهر یا گروه کاری شما فعال نیست یا شرایط ورود به آن را ندارید.

پارتی‌های پیشنهادی در نرم‌افزار  دخل‌فود 

چطور برای پارتی‌های بعدی آماده شوید؟

  • عکس‌های منو را کامل کنید
  • کیفیت محصولات پرطرفدار را بالا ببرید
  • سرویس‌دهی به‌موقع و بدون لغو سفارش
  • فعال بودن در ساعات سرویس‌دهی

با رعایت این نکات، شانس حضور در پارتی‌های آینده و در نتیجه افزایش فروش، سود و مشتریان وفادار خود را بالا می‌برید.جزئیات بیشتر در
 فعالسازی «پارتی» در دخل‌فود؛ فرصتی ویژه برای رشد فروش!

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل فود – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول و دسته‌بندی در منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت