جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگآموزش نرم‌افزارهادخلمدیریت نظرات مشتریان

مدیریت نظرات مشتریان

21 اردیبهشت 1400
ارسال شده توسط شهاب
آموزش نرم‌افزارها ، دخل
39.54k بازدید

پاسخگویی به نظرات مشتریان تاثیر بسزایی در جلب رضایت آنها و در نتیجه امتیاز عملکرد شما خواهد داشت.
شما می‌توانید با استفاده از قابلیت مدیریت نظرات برنامه دخل، نظراتی را که مشتریان برای سفارش خود ثبت کرده اند مشاهده کرده و پاسخ خود را برای آن ها ثبت کنید.

در این مطلب به آموزش کامل این بخش خواهیم پرداخت.

https://vendors.snappfood.ir/wp-content/uploads/2021/06/Modiriatenazarat720.mp4

مطلب پیشنهادی : بیشترین سوالات کاربران از پشتیبانی اسنپ‌فود

برای پاسخ دهی به نظرات مشتریان، از صفحه اصلی برنامه دخل وارد بخش نظرات شوید.

1805935b-0c99-400f-b886-7395c0004e22

برای مشاهده نظرات یک بازه زمانی مشخص، گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید.

مدیریت نظرات بازه زمانی

بازه شروع و پایان نمایش نظرات را انتخاب کرده تا نظرات مربوط آن دوره به شما نمایش داده شوند.
نکته مهم: توجه داشته باشید که حداکثر طول بازه زمانی 14 روز است.

بازه زمانی

در این قسمت شما می‌توانید میانگین امتیازاتی که توسط مشتریان و اسنپ فود به شما داده شده است را مشاهده کنید.

مدیریت نظرات امتیاز

نظرات مشتریان و امتیازهایی که بابت سفارش ها ثبت شده، بعد از تایید تیم پشتیبانی اسنپ فود به شما نمایش داده می‌شود، لذا شما می‌توانید پس از مطالعه موارد ذکر شده در نکات پاسخ‌دهی، با زدن گزینه “پاسخ دهید” پاسخ خود را برای هر نظر نوشته و گزینه “ثبت پاسخ” را بزنید.

پاسخ نظرات
پاسخ نظر مشتری

نکات مهم مدیریت نظرات مشتریان

لطفا در راستای ایجاد فضایی سازنده و تعاملی بین مجموعه شما، اسنپ فود و کاربران، هنگام پاسخگویی به نظرات ثبت شده موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • پاسخ‌ها واضح و مربوط به موضوع نظر مشتری باشد.
  • در صورتی که در پاسخ شما به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، مشتری مورد توهین یا تمسخر قرار گرفته باشد، پاسخ شما تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که پاسخ شما منجر به منازعه با مشتری شود، مورد تایید نخواهد بود.
  • لطفا از ارائه پاسخ‌هایی که به شکل سوالی مطرح می‌شوند خودداری فرمایید.
  • اکیدا از نوشتن جزئیات قرارداد در پاسخگویی به مشتری خودداری نمایید.
  • جهت دلجویی از مشتری ناراضی، اکیدا از مطرح کردن پیشنهادهای مادی ذیل کامنت خودداری فرمایید و پیشنهادات خود را جهت پیگیری صرفا با مجموعه اسنپ فود در میان بگذارید.
  • در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده از سوی اسنپ فود/اکسپرس، پاسخگویی و دلجویی از مشتری به عهده مجموعه اسنپ فود خواهد بود، بنابراین لطفا به نظراتی که مربوط به مجموعه شما است پاسخ دهید.

همچنین در پایین صفحه بخش مدیریت نظرات می‌توانید با انتخاب گزینه “امتیازهای دارای نظر و یا امتیاز های بدون نظر” هر کدام از این دو قسمت را به صورت تفکیک شده مشاهده کنید.

مدیریت نظرات فیلترها

پاسخ های شما به نظرا مشتریان توسط کارشناسان بررسی شده و درصورت عدم مغایرت با نکات پاسخ‌دهی تایید شده و روی سایت نمایش داده می‌شود.

در صورتی که برای مدیریت نظرات از طریق نرم افزار دخل مشکلی وجود داشتید میتوانید از طریق پشتیبانی آنلاین  درخواست خود را ثبت نموده تا همکاران ما در تیم پشتیبانی در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و به بررسی مشکل بپردازند.

image_2021-06-04_143756

مطالب پیشنهادی

رفع مشکل عدم مشاهده “قرارداد همکاری” در نرم‌افزار دخل

ادامه مطلب >

رفع خطای «نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است» در نرم‌افزار دخل

ادامه مطلب >

دلیل عدم نمایش منو در نرم‌افزار دخل چیست؟

ادامه مطلب >
مطالب بیشتر
برچسب ها: برنامه دخل اسنپ فودمدیریت نظرات در اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت