راهکارهای جلوگیری از تاخیر در آمادهسازی سفارش
تأخیر در آمادهسازی سفارش برای زمانهای استفاده از سرویس پیک اکسپرس است. یعنی سفارش با تأخیر به پیک اکسپرس اسنپفود تحویل داده شود.
برای جلوگیری از تاخیر در آمادهسازی باید در مرحله تایید سفارش، زمان دقیق آمادهسازی را وارد کنید. در پایان این زمان پیک اکسپرس برای دریافت سفارش به مجموعه شما مراجعه میکند.
نحوه تنظیم زمان آمادهسازی سفارش
زمانی که سفارشی تایید میشود، یک زمان پیشفرض برای آمادهسازی یا ارسال نمایش داده میشود که میانگین زمانهای قبلی شماست. شما میتوانید این زمان را تایید کنید یا بسته به شرایط مجموعه ۱۰ دقیقه کاهش یا تا ۱۵ دقیقه افزایش دهید.
توجه داشته باشید که این زمان براساس مدت زمان واقعی آمادهسازی سفارش باشد تا در زمان رسیدن پیک با چالشی مواجه نشوید. اگر سفارش با تأخیر پیک اکسپرس تحویل داده شود:
- سفارش با تأخیر به دست مشتری میرسد و تجربه منفی برای او ایجاد میشود.
- ۲۰ امتیاز منفی تأخیر در آمادهسازی برای مجموعه ثبت خواهد شد.
استفاده از گزینه «تأخیر»
اگر نمیتوانید سفارش را در زمان مقرر آماده کنید، از گزینه «تأخیر» در نرمافزار دخل استفاده کنید. این گزینه به شما اجازه میدهد تا ۱۵ دقیقه به زمان آمادهسازی اضافه کنید.
- استفاده از گزینه تأخیر باید در مواقع ضروری انجام شود.
برای جلوگیری از تأخیر در آمادهسازی سفارش، همیشه زمان دقیق آمادهسازی را وارد کنید و در صورت امکان مواد اولیه از پیش آماده کنید. این اقدامات از نارضایتی مشتریان جلوگیری کرده و امتیازات منفی را کاهش میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید