راهکارهای جلوگیری از مغایرت در سفارش
4 فروردین 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
2.61k بازدید
مغایرت در سفارش برای مجموعه شما 50 امتیاز منفی به دنبال داشته باشد و باعث نارضایتی مشتری شود. مغایرت زمانی رخ میدهد که محصول دریافتی مشتری با محصولی که سفارش داده باشد، تفاوت داشته باشد.
مغایرت در سفارش در 3 حالت اتفاق میفتد:
- اولین مورد که جزو پرتکرارترینهاست، عدم ارسال یک یا چند آیتم از سفارش است. در صورتی که کوپن تعریف کرده باشید، آیتم هدیه هم شامل مغایرت میشود، چون بخشی از فاکتور است.
- ارسال محصول اشتباه هم جزء مغایرتها محسوب میشود، مثلا ارسال ساندویچ به جای پیتزا.
- اگر تنوع در نوع محصول، تعداد و اندازه وجود دارد، با دقت بیشتری سفارش را آماده کنید. همچنین، به افزودنیها و طعمدهندههایی مثل سسها در سفارش مشتری دقت کنید.
مشتریان به عکس و توضیحات محصولات بسیار دقت میکنند. حجم، دورچینهایی که در نرمافزار دخل وارد کردید را با دقت بررسی کنید. همچنین وزن مواد آماده شده با وزن مواد نوشته شده در توضیحات محصول باید یکسان باشد.
راهکار جلوگیری از مغایرت در سفارش
- برای جلوگیری از مغایرت در سفارش میزان هر محصول را بهدرستی وارد کنید. تصاویر دقیقی از همان محصول تهیه کنید. منوی خود را از طریق نرمافزار دخل بهروز نگه دارید. پیش از ارسال سفارش، فاکتور و محصولات را با هم مطابقت دهید و از ارسال کوپنهایی که تعریف کردید، مطمئن شوید.
- حتما فاکتور را قبل از ارسال با محصولاتی که به پیک تحویل داده میشود، بررسی کنید.
- اگر محصول سفارش موجود نیست یا نمیتوانید آن را آماده کنید، از گزینه «نیازمند تماس» استفاده کنید. بدون هماهنگی با کارشناسان اسنپفود و مشتری محصول متفاوتی ارسال نکنید.
تنها با رعایت این نکات، میتوانید مغایرتها را سریعتر حل کرده و رضایت مشتریان خودتان را جلب کنید.
برچسب ها:
مغایرت در سفارش های اسنپ فود
دیدگاهتان را بنویسید