رفع مشکل «خطا در دریافت اطلاعات» در نرمافزار فودپارتنر
1 اسفند 1401
ارسال شده توسط محسن آرونی
19.38k بازدید
تا به حال هنگام اجرای نرم افزار فودپارتنر، پیغام “خطا در دریافت اطلاعات” را مشاهده کرده اید؟ این خطا به دلیل اختلال در اینترنت رخ میدهد که در صورت بروز این مشکل مواردی که در ادامه به آن اشاره میشود را باید بررسی کنید.
- اطمینان از اتصال تلفن همراه به اینترنت
- خاموش بودن VPN
- متصل شدن به اینترنت دستگاههای دیگر
برطرف کردن مشکل از طریق پاک کردن دادههای برنامه
اگر با بررسی مواردی که ذکر شد، همچنان با پیغام “خطا در دریافت اطلاعات” روبرو میشوید، با طی کردن مراحل زیر، دادههای برنامه فودپارتنر را پاک کنید:
- در ابتدا وارد تنظیمات شده و گزینه “Apps” یا “برنامهها” را انتخاب کنید.
- از لیست برنامههای نصب شده، نرم افزار فودپارتنر را انتخاب کرده و آن را باز کنید.
- در این بخش گزینه “Storage” یا “محل ذخیرهسازی” را انتخاب کنید.
- پس از وارد شدن به این بخش شما دو گزینه “پاک کردن داده” (Clear Data) و “پاک کردن حافظه پنهان” (Clear Cach) را مشاهده میکنید که باید گزینه “پاک کردن داده” (Clear Data) را انتخاب کنید.
- با انتخاب گزینه “پاک کردن داده” (Clear Data)، دادههای نرم افزار فودپارتنر حذف شده و شما میتوانید برنامه را بدون خطا اجرا کنید.
در این ویدئو، تمامی مواردی که به آنها اشاره شد را با جزئیات بیشتری توضیح دادهایم که با مشاهده آن، میتوانید بدون مشکل از نرم افزار فودپارتنر استفاده کنید.
برچسب ها:
مشکلات برنامه فودپارتنر
دیدگاهتان را بنویسید