معرفی قابلیت اکسپرس پلاس
بهترین روش برای ارسال محصولات
دغدغهی اصلی اسنپفود، برطرف کردن چالشهای مجموعهداران است. بررسی نظرات مجموعهها نشان میدهد یکی از مهمترین دغدغههای آنها ارسال سفارش و موارد مربوط به پیک است؛ به همین دلیل قابلیت اکسپرس به اسنپفود اضافه شد. این سرویس، به دلیل ویژگیهای متعددی که دارد، بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و فیلتر ارسال توسط اکسپرس، جز فیلترهای پرطرفدار در سایت و نرمافزار اسنپفود است.
استقبال بینظیر مجموعهها باعث ارتقا سرویس اکسپرس شد تا اسنپفود بتواند خدمات بهتری ارائه داده و مجموعههایی که پیک خود را برای ارسال انتخاب کردهاند، به استفاده از اکسپرس ترغیب کند. به همین دلیل سرویساکسپرسپلاس اضافه شد.
اکسپرسپلاس چیست؟
سرویس اکسپرسپلاس مانند سرویس اکسپرس برای ارسال سفارشها طراحی شده است و همه مجموعهها میتوانند از این سرویس استفاده کنند؛ حتی مجموعههایی که قرارداد اکسپرس ندارند، میتوانند در صورت کمبود پیک مجموعه، از این سرویس استفاده کنند.
یکی از مهمترین تفاوتهای این دو سرویس در محدوده پوششدهی است. سرویس اکسپرس تا شعاع 3.5 کیلومتر و اکسپرسپلاس تا
5 کیلومتر را پوشش میدهد.
«توجه داشته باشید که افزایش محدوده پوششدهی، ارتباط مستقیمی با افزایش تعدادمشتری و فروش مجموعه شما دارد.»
هزینه سرویس اکسپرسپلاس
هزینهی استفاده از این سرویس با توجه به فاکتورهای مختلفی مشخص میشود؛ به عنوان مثال شهر، نوع سرویسدهی مجموعه، تعداد پیک در منطقه و شرایط آبوهوایی در لحظهی ثبت درخواست بر تعیین هزینه سرویس تاثیر دارد. ضمنا مبلغ به ازای هر سفارش از کیف پول مجموعه کسر میشود.
مزیتهای سرویس اکسپرسپلاس برای مجموعه
- تعداد پیک: سرویس اکسپرسپلاس بر خلاف پیک مجموعه، محدودیتی برای ارسال سفارش ندارد؛ یعنی شما در زمان شلوغی، دغدغهای بابت تامین پیک نخواهید داشت.
- هزینه: سرویس اکسپرسپلاس هیچ هزینهی ثابتی برای مجموعه ندارد و هزینه به ازای ارسال هر سفارش پرداخت خواهد شد. اگر مجموعه در یک روز کاری هیچ فروشی در اسنپفود نداشته باشد، هزینهای هم بابت سرویس اکسپرسپلاس پرداخت نخواهد کرد. این ویژگی برای مجموعههایی که تازه در اسنپفود فعالیت خود را آغاز کردهاند، بسیار به صرفه است.
- مجموعههای جدیدی که به تازگی به اسنپفود پیوستهاند و هنوز تخمین دقیقی از میزان سفارشهای آنلاین ندارند، میتوانند از این سرویس برای ارسال سفارش استفاده کنند.
مزیتهای سرویس اکسپرسپلاس برای مشتری
- ارسال سریع: سفارشی که توسط اکسپرسپلاس ارسال میشود، در مدت زمان کمتری نسبت به سفارشی که با پیک مجموعه ارسال میشود، به دست مشتری میرسد.
- مشاهده موقعیت مکانی پیک: پس از تحویل سفارش به پیک، مشتری میتواند مکان دقیق و زمان تقریبی رسیدن سفارش را مشاهده کند و در صورت نیاز با پیک تماس بگیرد.
فعالسازی اکسپرسپلاس
اکسپرسپلاس در همان مناطقی که سرویساکسپرس فعال است، برای مجموعهداران در دسترس است.
برای فعالسازی این سرویس، در قسمت پشتیبانی نرمافزار دخل، درخواست خود را با موضوع «اکسپرس» ثبت کنید و در قسمت توضیحات «درخواست فعالسازی سرویس اکسپرسپلاس» را بنویسید. کارشناسان اسنپفود با شما تماس گرفته و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار میدهند.
روش استفاده از اکسپرسپلاس
پس از فعالسازی سرویساکسپرسپلاس، شما میتوانید هنگام تایید سفارش، درخواست اکسپرسپلاس را ثبت کنید. در نظر داشته باشید که پیدا شدن پیک و رسیدن به محل مجموعه شما، حدودا 15 دقیقه زمان نیاز دارد. پس حتما هنگام تایید سفارش، درخواست پیک اکسپرسپلاس را ثبت کنید تا پس از آمادهسازی سفارش، پیک در مجموعه حاضر باشد. درخواست میکنیم در زمانبندی آمادهسازی و درخواست پیک، دقت کافی داشته باشید؛ در صورتی که پیک به مجموعه شما برسد ولی سفارش آماده تحویل نباشد، ارسال سفارشهای بعدی دچار اختلال میشود.
اگر هنگام استفاده از سرویس اکسپرسپلاس با سوال یا مشکل مواجه شدید، میتوانید به سادگی درخواست پشتیبانی ثبت کنید تا در کمترین زمان، همکاران اسنپفود موضوع را بررسی و برطرف کنند.
دیدگاهتان را بنویسید