معرفی سرویس اکسپرس پلاس
معرفی سرویس اکسپرس پلاس
سرویس اکسپرسپلاس با هدف تسریع ارسال سفارشها طراحی شده است و تمامی مجموعهها، حتی در صورت نداشتن قرارداد پیک اکسپرس، امکان استفاده از این سرویس را دارند. این سرویس بهویژه در زمانهایی که تعداد پیک مجموعه محدود است، گزینهای کارآمد محسوب میشود تا به دلیل نداشتن پیک سفارشی رو از دست ندهید.
مزایای اکسپرسپلاس
- اکسپرسپلاس برخلاف پیکهای مجموعه محدودیتی در ارسال سفارش ندارد، بنابراین در زمان شلوغی نگرانی کمبود پیک نخواهید داشت.
- هزینهها به ازای هر سفارش است و در صورت نداشتن سفارش، هزینهای پرداخت نمیکنید.
- سفارشهایی که با اکسپرسپلاس ارسال میشوند، سریعتر به دست مشتری میرسند.
- سرویس اکسپرس پلاس تا شعاع 5 کیلومتر هوایی مجموعه را پوشش میدهد.
فعالسازی سرویس اکسپرسپلاس در دخلفود
وارد بخش «پشتیبانی» نرمافزار دخلفود شوید و گزینه «پیک اسنپفود (اکسپرس)» را انتخاب کنید. سپس وارد بخش «فعالسازی پیک اکسپرس پلاس» شوید و در قسمت توضیحات درخواست فعالسازی «اکسپرس پلاس» را بنویسید. پس از تایید پشتیبانی، این سرویس برای شما فعال خواهد شد.





نحوه درخواست پیک اکسپرس پلاس در دخلفود
پیک اکسپرسپلاس در اکثر مناطقی که سرویس اکسپرس فعال است، برای مجموعهها در دسترس است.
پس از فعالسازی سرویس اکسپرس پلاس، زمانی که سفارش مشتری را تایید کردید، میتوانید برای ارسال سفارش، درخواست پیک اکسپرس پلاس را طبق تصاویر زیر ثبت کنید.





در صورت بروز مشکل یا سوال، میتوانید درخواست خود را در قسمت پشتیبانی با انتخاب گزینه پیگیری مشکلات پیک اسنپفود سپس پیگیری مشکلات پیک اکسپرس پلاس ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
دیدگاهتان را بنویسید