معرفی قابلیت مدیریت کاربران در نرمافزار فودپارتنر
امکان ایجاد دسترسی به کاربران دیگر مجموعه وجود دارد؟
مدیریت مجموعه میتواند برای افراد دیگر مجموعه ، در برخی از بخشهای نرمافزار فود پارتنر دسترسی ایجاد کند تا تا روند کاری رستوران یا مجموعه شفاف تر و منظم تر پیش برود.
سطوح دسترسی شامل موارد زیر است:
- مالک
- مدیر
- صندوقدار
- حسابدار
- بازاریاب
دسترسی ها برای هر سطح شامل چه موارد میشود؟
نحوه تعریف کاربران جدید
برای تعریف کاربران جدید کافی است تیکت پشتیبانی ثبت کنید.
در این تیکت میتوانید:
نقش هر کاربر را مشخص کنید
تعیین کنید هر کاربر به کدام بخشهای پنل دسترسی داشته باشد
زمانی که لینک دعوت برای کاربر جدید ارسال میشود، او میتواند با کلیک روی لینک ارسالی وارد نرمافزار فودپارتنر شود. سپس با انتخاب گزینه «ورود به فودپارتنر» کاربر باید اطلاعات خود را در صفحه جدید وارد کرده و رمز عبور جدیدی برای خود تعیین کند. در نهایت براساس سطح دسترسی، کاربر میتواند از قسمتهای مختلف نرمافزار فودپارتنر استفاده کند.
نکات مهم برای ایجاد دسترسی برای کاربر جدید
1- امکان ایجاد دسترسی با نام و شماره تلفن تکراری وجود ندارد. در این صورت با خطای «به این شماره دسترسی داده شده است» مواجه میشوید.
۲- دسترسی به سطح «مدیر مجموعه» به یک فرد یا افراد محدودی داده شود. زیرا افراد در این سطح، دسترسی حذف کاربران فود پارتنر را خواهند داشت و میتوانند با انتخاب کاربر موردنظر و کلیک روی آیکون سطل آشغال در بالای صفحه، دیگر کاربران را حذف کنند.
دسترسی کاربران دیگر مجموعه به نرمافزار فودپارتنر، این امکان را فراهم میکند که مجموعه در صورت عدم حضور مدیریت به فعالیت خود ادامه دهد و همیشه برای مشتریان در دسترس باشد. بنابراین دسترسیهای مورد نیاز را برای افراد مهم مجموعه در نرمافزار فود پارتنر ایجاد کنید که در هر زمان از شیفت کاری، فروش خود را داشته باشید.
دیدگاهتان را بنویسید