روش فعالسازی تبلیغات هوشمند (کلیکی) در اسنپفود
تبلیغات کلیکی را میتوان شناخته شدهترین شکل تبلیغات آنلاین دانست. این نوع تبلیغات، امروزه با اهداف گوناگون از جمله افزایش بازدید و جذب مشتریان برای کسب و کارهای مختلف، مورد استفاده قرار میگیرد.
در تبلیغات کلیکی، مجموعه بهازای هر کلیک کاربر روی تبلیغات خود به نمایشدهنده تبلیغ هزینه پرداخت میکند.
با این نوع تبلیغات میتوانید با بودجه کم مجموعه خود را به مشتریان معرفی یا یادآوری کنید.
مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی اسنپفود
با توجه به مبلغ پیشنهادی برای هر کلیک، جایگاه مجموعه شما در نرمافزار اسنپفود بالاتر از مجموعههای دیگر به کاربران نمایش داده میشود. در نتیجه، میزان بازدید و فروش مجموعه شما افزایش مییابد.
اگر به صورت عادی جزء مجموعههای بالای لیست باشید، فعالسازی این تبلیغ باعث میشود مجموعه شما چند بار در لیست مجموعهها به کاربر نمایش داده شود.
در این مدل تبلیغات، شما فقط بهازای تعداد کلیکها بر روی تبلیغ خود هزینه پرداخت خواهید کرد. شما میتوانید تنها با مبلغ 100 هزار تومان از این تبلیغات استفاده کرده و فروش خود را افزایش دهید.
بودجه و بازه زمانی این نوع تبلیغ را خودتان مشخص میکنید و اسنپفود تبلیغ شما را در بهترین زمان و جایگاه به کاربران نمایش میدهد. همچنین، میتوانید حداکثر مبلغ مصرف بودجه روزانه مشخص کنید.
در حین و پس از برگزاری کمپین تبلیغات کلیکی، میتوانید گزارش کمپین یعنی تعداد کلیکها، تعداد سفارشهای ثبت شده از کمپین و بودجه مصرف شده را مشاهده کنید و برای ساخت کمپین بعدی خود از این اطلاعات استفاده کنید.
مراحل ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی در اسنپفود
در ابتدا وارد نرمافزار دخل شده و سپس با انتخاب گزینه «ارتقای فروش» وارد بخش «تبلیغات کلیکی» شوید.
پس از ورود به صفحه تبلیغات کلیکی، لیست کمپینهایی که قبلا ایجاد کردهاید و وضعیت این کمپینها قابل مشاهده است. برای ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی، گزینه «ایجاد کمپین جدید» را انتخاب کنید.
وارد بخش تنظیمات کمپین میشوید.
در ادامه هر کدام از تنظیمات را به طور جداگانه آموزش میدهیم.
در بخش بازه زمانی «تاریخ شروع و پایان کمپین» را انتخاب کنید.
در صورتی که کمپین برای تمام شیفتها تعریف شده باشد، در آن بازه زمانی امکان اجرای کمپین دیگری وجود ندارد. در صورت تداخل زمانهایی که انتخاب میکنید، هنگام تعریف کمپین با خطا مواجه خواهید شد.
در این مرحله باید بودجه روزانه کمپین را مشخص کنید. بودجه روزانه، حداکثر مبلغی است که میخواهید در یک روز برای تبلیغات خرج شود.
در این بخش، اسنپفود با توجه به نوع دستهبندی مجموعه شما، پیشنهاداتی برای بودجه روزانه قرارداده است.
همچنین با انتخاب گزینه بودجه دلخواه میتوانید بر اساس اهداف تبلیغاتی خود، بودجه روزانه را مشخص کنید.
در تعیین بودجه روزانه به موارد زیر دقت کنید:
- بودجه کل تبلیغات کلیکی باید کمتر از موجودی کیف پول باشد.
- حداقل بودجه روزانه 100 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون تومان است. میتوانید این مبلغ را با کشیدن نوار آبی به سمت راست یا چپ مشخص کنید.
- بودجه کل تبلیغات از ضرب تعداد روزهای کمپین در بودجه روزانه به دست میآید.
بعد از تعیین بودجه روزانه، گزینه «در صورت خرج نشدن بودجه، کمپین ادامه پیدا کند» را مشاهده می کنید. با فعال کردن این گزینه اگر زمان کمپین تمام شود و بودجه باقیمانده باشد، کمپین به صورت خودکار ادامه مییابد. اگر این گزینه را فعال نکنید بعد از پایان زمان کمپین مبلغ باقیمانده به کیف پول شما بر میگردد.
در این بخش، هزینهای را که مایل هستید به ازای هر بازدید کاربر پرداخت کنید، مشخص کنید. با کشیدن دایره سبز رنگ به سمت راست و چپ مبلغ را مشخص کنید.
در تعیین هزینه هر بازدید به موارد زیر دقت کنید:
- اسنپفود شما را برای انتخاب بهتر و بازدید بیشتر با تغییر هزینه هر بازدید راهنمایی میکند. این راهنمایی براساس دستهبندی و منطقه شما تنظیم شده است.
حداقل هزینه هر بازدید 2 هزار تومان و حداکثر 20 هزار تومان است. هرچه هزینه هر بازدید بیشتر باشد، تبلیغ شما در قسمتهای بیشتری نمایش داده میشود و شانس بازدید شما افزایش مییابد.
در صورتی که میخواهید کمپین شما در شیفت کاری مشخصی (صبح، ظهر، عصر، شب) نمایش داده شود، میتوانید از قابلیت «نمایش در شیفت مشخص» استفاده کنید.
پس از مشخص کردن تمامی موارد از جمله: بازه زمانی، بودجه روزانه ، هزینه هر بازدید و نمایش در شیفت مشخص، گزینه «ثبت اطلاعات و ادامه» را بزنید.
در قدم آخر، جزئیات کمپین تبلیغات کلیکی شما قابل مشاهده است و میتوانید پس از بررسی نهایی اطلاعات کمپین، گزینه «برداشت از کیف پول» را انتخاب کنید؛ در این صورت به شماره تلفن ثبت شده از شما در دخل، یک رمز ارسال میشود که با وارد کردن و تایید آن، میتوانید عملیات ساخت کمپین را با موفقیت با پایان برسانید.
سرعت بازدهی تبلیغات کلیکی بسیار بالاست و شما در مدت کوتاهی میتوانید تاثیر مثبت آن را بر فروش خود ببینید. اگر تا به حال تبلیغات کلیکی را امتحان نکردهاید، پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر نسبت به فعالسازی این تبلیغ از طریق نرمافزار دخل اقدام کنید.
دیدگاهتان را بنویسید