جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروش
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروشبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کاررستوران و فست‌فودچگونگی مدیریت فست‌فود

چگونگی مدیریت فست‌فود

30 بهمن 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار ، رستوران و فست‌فود
176 بازدید

راه اندازی یک فست‌فود شاید به ظاهر کار ساده‌ای به نظر برسد ولی در واقع پس از شروع به کار یک رستوران مشکلات و سختی‌های زیادی به وجود خواهد آمد که با توجه به توانایی فردی که مدیریت فست فود را بر عهده دارد به راحتی می‌تواند از پس این مشکلات برآید و شرایط بحرانی را به خوبی اداره و مدیریت کند. اکثر افراد این طور فکر می کنند که مدیریت فست فود شغل پرسود و بی دغدغه‌ای است و به آسانی می‌توانند چنین محیطی را اداره کنند ولی توجه داشته باشید که هر کاری پیچیدگی‌ها و سختی‌های خودش را دارد.

رستوران فست‌فود در مقابل رستوران

بین مدیریت رستوران‌های فست‌فود و رستوران‌های معمولی تفاوت وجود دارد. رستوران‌های فست‌فود مدیران را ملزم به تمرکز بر سرعت، کاهش هزینه، کارایی خدمات مشتری می‌کنند. اگر مدیر رستوران فست‌فود می‌خواهد موفق باشد، باید اطمینان حاصل کند که کارکنان از این رویه‌ها پیروی می‌کنند و انتظارات مشتری برآورده می‌شود. از سوی دیگر، مدیریت یک رستوران سنتی بیشتر بر خلاقیت منو و تجربه مشتری متمرکز است. مدیر باید اطمینان حاصل کند که غذاهای منحصر به فرد، با کیفیت و فضایی لذت بخش به مشتریان ارائه می‌شود. علاوه بر این، مدیران رستوران باید بتوانند به طور حرفه‌ای به هرگونه شکایت مشتری رسیدگی کنند.

ایجاد محیط کاری جذاب و مثبت

اطمینان حاصل کنید که فضایی ایجاد می‌کنید که در آن کارکنان احساس احترام و قدردانی کنند. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد: ارائه پاداش برای یک کار خوب انجام شده، ارائه تشویق، یا ایجاد یک فضای بدون استرس که همکاری را تقویت می کند. نگرش مثبت تیم شما برای ارائه یک تجربه خوب برای مشتری ضروری است. چرا به طور منظم از فعالیت‌های تیم سازی مانند ساعات شاد یا ناهار‌های تیمی میزبانی نمی‌کنید تا اطمینان حاصل شود که همه با هم خوب کار می‌کنند. برخی از فعالیت‌های محبوب‌تر تیم‌سازی برای کارکنان فست‌فود شما عبارتند از:اتاق فرار،مسابقات بازی رومیزی، کلاس‌های آشپزی و …

مشتری مداری

در نظر نگرفتن خواسته‌ها و سلیقه‌ها و راضی نبودن مشتریان به شکست رستوران منجر خواهد شد و باید همیشه این موضوع را در نظر داشته باشیم که حیات و پابرجایی رستوران‌ها و سرمایه کاری ما کاملاً به مشتری مداری و درنظر گرفتن خواسته‌ها و نیازهای مشتری‌ها وابسته است.

مدیریت کارکنان

برای سرعت بخشیدن به خدمات خود، به تعداد کافی کارمند نیاز دارید. این وظیفه بخش مدیریت و مدیریت آشپزخانه است. ممکن است در ساعات اوج به کارمندان بیشتری نیاز داشته باشید. بر اساس آن، شما باید کارکنان خود را برنامه ریزی کنید و بین کارکنان تمام وقت و پاره وقت تعادل برقرار کنید. همچنین مهم است که در چه ساعتی و چه روزهایی با عجله در تجارت خود مواجه هستید.

بررسی منو و ارائه تخفیف

منوی غذایی فست‎‌فود و غذاهای ارائه شده بعد از مدتی نیازمند تغییر می‌باشد. شما می‌توانید به کمک سرآشپز و بررسی سلایق و علاقه مشتریان منوی فست‌فود را به روز رسانی کنید که مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. علاوه بر این می‌توانید آفرها و پیشنهادات ویژه‌ای در روزهای خاص به مشتریان ارائه دهید.

جمع‌بندی

مدیریت فست فود نیازمند تجربه، برنامه ریزی، نوآوری و توجه به جزئیات است. به طور کلی، برای موفقیت در راه اندازی و مدیریت فست فود، نیاز به ارتقاء دائمی کیفیت خدمات و محصولات، شناخت بازار و نیازهای مشتریان، و توانایی انطباق با تغییرات است.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل فود – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت