جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودراهنمای حل مشکل عدم فعال بودن در اسنپ‌فود

راهنمای حل مشکل عدم فعال بودن در اسنپ‌فود

12 اسفند 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
1.7k بازدید

اگر در اسنپ‌فود فعال هستید؛ اما سفارش دریافت نمی‌کنید یا مجموعه شما در لیست نمایش داده نمی‌شود، ممکن است دلیل آن مشکلات نرم‌افزاری، تنظیمات، اینترنت یا سایر موارد باشد. در این راهنما، دلایل اصلی این مشکل و راه‌حل‌های ساده‌ای برای رفع آن را بررسی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی سفارش بگیرید و فروش خود را افزایش دهید.

بررسی وضعیت نرم‌افزار دخل

اگر نرم‌افزار دخل بسته باشد، مجموعه شما در اسنپ‌فود غیرفعال می‌شود و در لیست فروشگاه‌ها نمایش داده نمی‌شوید. این موضوع باعث می‌شود که هیچ سفارشی دریافت نکنید.

برای بررسی فعال بودن مجموعه روی نام مجموعه در نرم‌افزار دخل کلیک کنید و وضعیت فعال یا غیرفعال بودن را بررسی کنید.

نکته: اگر مجموعه شما غیرفعال باشد، اسنپ‌فود برای شما پیامک هشدار ارسال می‌کند. برای فعالسازی دوباره، به بخش مدیریت نرم‌افزار دخل بروید، شعبه مورد نظر را انتخاب کنید و وضعیت مجموعه را تغییر دهید.

نحوه فعالسازی و غیرفعال کردن مجموعه

تنظیم صحیح ساعات شیفت‌های کاری

اگر در شیفت‌های کاری حضوری خود در اسنپ‌فود نمایش داده نمی‌شوید، باید بررسی کنید که ساعات کاری شما در اسنپ‌فود دقیقاً مطابق با ساعات کاری حضوری فروشگاه‌تان باشد. به‌عنوان مثال، اگر فروشگاه شما از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است، شیفت‌های کاری در اسنپ‌فود هم باید طبق فروش حضوری‌تان تنظیم شود. 

مدیریت ساعت کاری مجموعه در نرم‌افزار دخل

مشکلات اینترنت و عدم دریافت پیامک‌های هشدار

اگر اتصال اینترنت شما قطع باشد، نمی‌توانید در نرم‌افزار دخل آنلاین شوید و مجموعه شما از لیست فروشگاه‌ها حذف می‌شود.

قبل از شروع شیفت، اتصال اینترنت را بررسی کنید. اگر نرم‌افزار آنلاین نباشد، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، به این پیامک‌ها توجه کنید. 

اگر پیامک‌ها را دریافت نکرده‎‌اید، بررسی کنید که شماره اسنپ‌فود را در لیست مسدود (Blacklist) گوشی خود قرار نداده باشید.

 اصل برابری قیمت حضوری و آنلاین؛ کلید موفقیت در اسنپ‌فود

تعطیلی موقت یا دائم مجموعه

اگر مجموعه شما به دلایلی فعال نیست (تعطیلات، مشکلات داخلی و…)، باید وضعیت آن را بسته موقت قرار دهید تا بدون دریافت جریمه، سفارشگیری شما متوقف شود. اگر تعطیلی شما موقتی است، گزینه بسته موقت را انتخاب کنید.

اگر مدت تعطیلی مشخص نیست، یک درخواست پشتیبانی ثبت کنید تا فروشگاه برای مدت طولانی‌تری بسته بماند.

مشکلات نرم‌افزاری و بروزرسانی‌ها

گاهی ممکن است مشکل از نسخه نرم‌افزار باشد، مخصوصاً اگر از نسخه قدیمی استفاده میکنید.

پیش از شروع شیف‌ کاری حتما اتصال اینترنت را بررسی کنید. اگر فیلترشکن شما روشن است، آن را خاموش کنید تا نرم‌افزار دخل دچار اختلال نشود. 

اگر از نسخه موبایل نرم‌افزار دخل استفاده می‌کنید، آن را از گوگل‌پلی یا کافه‌بازار به‌روزرسانی کنید.

گزینه Battery Saver را خاموش کنید تا برنامه بسته نشود. همچنین برای عملکرد بهینه نرم‎افزار دخل، حافظه پنهان دستگاه خود را پاکسازی کنید. در صورت ادامه مشکل، درخواست پشتیبانی ثبت کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید همیشه فعال بمانید، سفارش‌های بیشتری دریافت کنید و فروش خود را افزایش دهید. بررسی مداوم نرم‌افزار دخل، اینترنت و تنظیمات ساعات کاری، کلید موفقیت شما در اسنپ‌فود است.

دخل شما پررونق!

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت