مدیریت شعبه ها در نرمافزار دخل
2 خرداد 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
3.97k بازدید
مدیریت شعبه ها در نرم افزار دخل ویژگی بسیار کاربردی برای مجموعه هایی است که دارای شعبه های متعددی هستند و این امکان را به مدیران مجموعه ها میدهد تا شعب مجموعه خود را به صورت جداگانه در نرم افزار دخل مدیریت کنند.
اگر مجموعه شما هم دارای چندین شعبه است، این ویدئو را تا انتها مشاهده کنید تا با همهی قابلیتهای مدیریت شعب آشنا شوید.
ورود به بخش مدیریت شعبه ها در نرم افزار دخل
برای استفاده از قابلیت مدیریت شعب، پس از ورود به نرم افزار دخل، وارد منوی مدیریت شده و سپس گزینه مدیریت شعبه ها را انتخاب کنید.
ویژگی های مدیریت شعب در نرم افزار دخل
در ادامه امکاناتی که قابلیت مدیریت شعب برای شما فراهم میکند را مشاهده میکنید:
- مشاهده و تغییر وضعیت فعال یا غیر فعال بودن شعبه
- تعیین ساعات کاری هر شعبه
- تغییر حداقل مبلغ موجود در کیف پول هر شعبه
با استفاده صحیح از قابلیت مدیریت شعب، مدیریت مجموعهها برای شما بسیار آسانتر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید