جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودطرح محدودسازی سفارش‌ها در اسنپ‌فود

طرح محدودسازی سفارش‌ها در اسنپ‌فود

24 بهمن 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
866 بازدید

ارزیابی عملکرد مجموعه‌ها در اسنپ‌فود با هدف تضمین تجربه‌ای مطلوب برای کاربران و ارتقای کیفیت سرویس دهی مجموعه ها طراحی شده است. در همین راستا، طرح «محدودسازی سفارش‌ها» اجرا می‌شود. در این طرح بر اساس شاخص‌های کلیدی عملکرد، مجموعه‌های اسنپ‌فود را به صورت دقیق ارزیابی می‌کنیم. این ارزیابی شامل  زمان تایید، آماده‌سازی و تحویل به‌موقع، عدم مغایرت، لغو سفارش و کاهش نیاز به تماس با پشتیبانی است.

در این طرح اگر مشکلات عملکردی و نارضایتی کاربران از مجموعه تکرار شود، مجموعه شما با محدودیت‌هایی در سفارش‌ها دریافتی مواجه خواهد شد. یکی از این محدودیت‌ها توقف موقت سفارش‌گیری در برخی مناطق سرویس‌دهی است که در نهایت به کاهش تعداد سفارش‌ها منجر می‌شود. یعنی سفارش‌های شما بررسی می‌شود، مناطقی که روند ارسال سفارش در آن‌ها با مشکل مواجه بوده است شناسائی می‌شود و موقتا از محدوده سرویس‌دهی شما حذف می‌شود. در نتیجه سفارش‌های کمتری دریافت می‌کنید تا فرصت داشته باشید سایر سفارش‌ها را با کیفیت بهتری ارائه دهید.

شاخص‌های ارزیابی مجموعه‌ها در این طرح

کدام مجموعه‌ها مشمول طرح محدودسازی می‌شوند؟

طرح «محدودسازی سفارش‌ها» شامل مجموعه‌هایی می‌شود که از آغاز فعالیت آن‌ها در اسنپ‌فود حداقل ۳ ماه گذشته باشد و بیش از ۱۰٪ سفارش‌های آن‌ها با مشکل مواجه شده یا لغو شده باشند.

مراحل اجرای طرح محدودسازی سفارش‌ها به چه صورت است؟

هر هفته گزارشی از عملکرد هفتگی مجموعه‌ها به اطلاع مدیریت مجموعه خواهد رسید و در صورتی که بیش از ۱۰٪ سفارش‌های هفتگی مجموعه دچار مشکل باشند، سفارش‌گیری این مجموعه از مناطقی که بیشترین درصد مشکلات را داشته‌اند به مدت یک هفته متوقف خواهد شد.

توجه داشته باشید که پس از گذشت 7 روز، برای فعالسازی دوباره محدوده‌های سرویس‌دهی غیرفعال شده، باید از قسمت پشتیبانی و در بخش اطلاعات حساب کاربری و مدیریت مجموعه؛ درخواست خود را ثبت کنید. 

اگر سطح عملکرد شما نامطلوب است، لازم است بر کاهش خطاهای عملکردی و لغو سفارش‌ها تمرکز کنید. شناسایی و رفع این مشکلات باعث بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان، و تقویت جایگاه شما در اسنپ‌فود خواهد شد.

ارزیابی منصفانه و حفاظت از مجموعه‌ها

استانداردهای عملکردی اسنپ‌فود برای حفظ منافع کاربران طراحی شده‌اند و عملکرد کلی شما را ارزیابی می‌کنند. هدف این است که بتوانید خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید.

برای ارزیابی دقیق و منصفانه عملکرد کلی شما، اسنپ‌فود از روش‌های زیر استفاده می‌کند:

  • دوره ارزیابی: اسنپ‌فود عملکرد شما را بر اساس دوره‌های یک هفته‌ای بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نمونه‌ای منصفانه از عملکرد شما به دست می‌آید.
  • شرط مشمول شدن در طرح‌ها: اسنپ‌فود برای مجموعه‌هایی که حداقل ۳ ماه فعالیت دارند، امکان ورود به طرح محدودیت را فراهم می‌کند.
  • محاسبه شاخص‌های عملکردی: شاخص‌های مشکلات عملکردی و سفارش‌های لغو شده به نسبت تعداد سفارش‌های هفتگی هر مجموعه محاسبه می‌شوند؛ این شیوه تضمین می‌کند که تفاوت میزان فروش در شهرهای مختلف تاثیری بر ارزیابی عملکرد نداشته باشد و ارزیابی منصفانه‌ای برای همه مجموعه‌ها صورت گیرد.

حفاظت از فروشنده

اسنپ‌فود برای حفظ و بهبود سطح عملکردی شما تدابیری در نظر گرفته است تا در مواقع بروز مشکلات خارج از کنترل، از شما حمایت کند. این حافظت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • حذف مشکلات ناشی از شرایط خارج از کنترل:  اسنپ‌فود مواردی از مشکلات سفارش‌ها را که به علت شرایط غیرقابل کنترل مانند آب‌وهوای نامساعد یا اختلالات اینترنت رخ می‌دهد، از محاسبات حذف می‌کند.
  • محاسبه مشکلات فقط در صورت مقصر بودن مجموعه یا پیک مجموعه: فقط مواردی که مسئولیت مشکل به‌طور مستقیم به عهده مجموعه یا پیک آن باشد، به‌عنوان مشکل عملکردی در نظر گرفته می‌شوند.

سوالات پرتکرار

به نظر می‌رسد اسنپ‌فود در این طرح به منافع مجموعه توجهی ندارد و منافع مشتریان را اولویت قرار داده است. چرا؟

منافع مجموعه‌ها با افزایش سفارش‌ها محقق می‌شود. عملکرد بهتر، سفارش بیشتر را به دنبال دارد. هدف این طرح، افزایش رضایت مشتریان است که در نتیجه منجر به افزایش فروش مجموعه ها می‌گردد.

آیا این طرح در رتبه‌بندی مجموعه ها موثر است؟

شاخص‌های مشترکی دارند و هدف یکسانی را دنبال می‌کنند. هرچه مشکلات عملکردی و لغو سفارش کمتر باشد، امتیاز عملکردی مجموعه افزایش می‌یابد و در رتبه‌بندی جایگاه بالاتری خواهد داشت.

بیشتر تاخیر‌ها در مجموعه ما به علت کمبود پیک اکسپرس است. آیا تاثیری در ارزیابی عملکردی دارد؟

اگر از پیک اکسپرس برای ارسال سفارش‌ها استفاده می‌کنید، فقط تاخیر در آماده‌سازی سفارش یا تحویل سفارش به پیک، برای مجموعه شما محاسبه و تاخیر در ارسال غذا توسط پیک اکسپرس برای شما در نظر گرفته نمی‌شود.

تاخیر پیک اکسپرس و یا حمل نامناسب سفارش‌ها توسط پیک اکسپرس باعث امتیاز منفی برای مجموعه خواهد شد؟

کیفیت محصول و موارد مربوط به آن هیچ تاثیری در امتیاز عملکردی مجموعه ندارد و تنها عملکرد مجموعه از مرحله تایید سفارش تا آماده سازی و تحویل سفارش مورد نظر خواهد بود.

نیازمند تماس کردن سفارش به دلیل کمبود و یا تاخیر پیک اکسپرس، باعث تاثیر منفی می‌شود؟

خیر. تنها در مواردی مشکلات عملکردی محاسبه می‌شوند که مجموعه یا پیک مجموعه مقصر آن باشد. در صورتی که مشکلات عملکردی به دلیل قصور پیک اکسپرس یا مشتری رخ دهد، برای مجموعه امتیاز منفی نخواهد داشت.

اگر در شرایط خاص، امکان ارسال تعداد محدودی سفارش را داشته باشیم، امتیاز منفی خواهیم گرفت؟

خیر، در مواقعی که امکان دریافت سفارش جدید را ندارید، مجموعه را غیرفعال کنید. به این صورت از لغو کردن سفارش، ایجاد تجربه ناخوشایند برای مشتری و در نهایت پرداخت هزینه عملکردی جلوگیری خواهید کرد.

مطلب مرتبط: محدودسازی فروشندگان با عملکرد بسیار ضعیف

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت