قوانین اسنپفود؛ برابری قیمتهای حضوری و آنلاین
جریمه مالی و حذف از اسنپفود
فعالیت در اسنپفود مستلزم رعایت قوانین این مجموعه است. رعایت قوانین علاوه بر ایجاد اعتماد بین مشتریان به شما همراهان کمک میکند بهترین نتیجه را در اثر فعالیتها و فروش خود داشته باشید. بر اساس قوانین لازم است قیمت محصولات و هزینه ارسال مجموعهها در اپلیکیشن اسنپفود با فروش حضوری، تلفنی و فروش از طریق سایر وبسایتها یکسان باشد. در واقع فروش در اسنپفود از نظر هزینه تفاوتی با سایر روشها نخواهد داشت. در صورت عدم رعایت این قانون در مرحله اول طبق قرارداد علاوه بر هشدار جریمه نقدی برای شما به دنبال خواهد داشت. همچنین در صورت تکرار رستوران شما از اسنپفود حذف میشود.
بررسی اطلاعات مجموعهها توسط اسنپفود
اسنپفود برای ایجاد تجربه مطلوب کاربران، پیوسته اطلاعات مجموعهها را بررسی میکند. در همین راستا قیمتهای مجموعه شما در اسنپ فود با فروش حضوری، تلفنی یا وب سایتهای دیگر بررسی خواهد شد.
طبق قرارداد مجموعهها با اسنپ فود، مغایرت در هر کدام از موارد زیر باعث جریمه متناسب با تخلف میشود.
- تفاوت قیمت محصولات
- تفاوت هزینه ارسال سفارش (در صورتی که ارسال سفارش توسط مجموعه انجام میشود.)
- تفاوت هزینه بستهبندی
این جریمه با توجه به دفعات تکرار تا ۲۰ میلیون تومان قابل افزایش است.
راهکارهای جلوگیری از اختلاف قیمت
راهکار اصلی جلوگیری از اختلاف قیمت محصولات در اسنپفود و روشهای دیگر فروش بررسی مدوام و بهروزرسانی قیمت محصولات در اسنپفود است.
دقت کنید هنگام ایجاد منوی مجموعه در اسنپ فود قیمت وارد شده با قیمت فروش حضوری شما کاملا یکسان باشد. همچنین پس از تغییر قیمت، در سریعترین زمان منوی خود را در نرمافزار دخل به روزرسانی کنید. حداکثر تا ۴ ساعت، این تغییرات توسط پشتیبانی اسنپ فود بررسی و تایید خواهد شد.
اگر امکان اصلاح قیمت در لحظه برای شما وجود ندارد، تا زمان مناسب، محصولات مورد نظر را غیر فعال کنید. این کار از سفارشگذاری با قیمت اشتباه جلوگیری میکند.
برابری قیمت، کلید اعتماد مشتری
ایجاد اعتماد در کاربران از طریق قیمتگذاری یکسان محصولات در روشهای مختلف فروش، مزایای فراوانی برای مجموعهها به همراه دارد:
- ترغیب مشتریان به سفارش مجدد از مجموعه
- به دست آوردن مشتریان وفادار
- جلوگیری از ثبت نظرات منفی در مورد مجموعه
- دریافت امتیاز بالاتر از کاربران اسنپ فود
- اعتماد بیشتر کاربران به مجموعه
تجربه خرید مطلوب کاربران برای اسنپ فود اهمیت بالایی دارد. همیشه قیمتهای خود را به روز کنید و در صورت وجود مشکل از طریق ثبت تیکت با ما در ارتباط باشید. ما در این راه همواره در کنار شما خواهیم بود. رعایت این نکته توسط شما باعث ایجاد اعتماد دوسویه میان کاربران و مجموعه شما میشود. این امر کمک میکند مشتریان قدیمی و وفادار خود را حفظ و مشتریان جدید جذب کنید. این شرایط افزایش فروش مجموعه شما در اپلیکیشن اسنپ فود را در پی خواهد داشت.
دیدگاهتان را بنویسید