چرا نمیتوانم پس از انجام تغییرات مختلف، به صفحه اول دخل برگردم؟
پس از انجام تغییرات در بخشهای مختلف نرم افزار دخل، برای بازگشت به صفحه اول برنامه با مشکل رو به رو می شوید؟
در این بخش از آموزشهای آکادمی همکاران اسنپ فود، به طور کامل دلایل به وجود آمدن این خطا و راهکارهای برطرف کردن آن را بررسی کردهایم.
برای رفع خطای عدم بازگشت به صفحه اول نرم افزار، در قدم اول موارد زیر را بررسی کنید:
- اتصال تلفن همراه به اینترنت
- خاموش بودن VPN
- اتصال به اینترنت دستگاههای دیگر و اجرای مجدد نرم افزار
آزاد کردن فضای حافظه اجرایی
اگر پس از بررسی مواردی که ذکر شد، همچنان با مشکل عدم بازگشت به صفحه اول نرم افزار روبرو هستید، نشان دهنده تکمیل فضای حافظه رم (حافظه اجرایی برای برنامه های فعال) تلفن همراه شماست که برای رفع این مشکل باید چند برنامه یا بازی را از تلفن همراه خود حذف کرده و بعد از خاموش و روشن کردن دستگاه، مجددا تلاش کنید.
اجرای نرم افزار دخل بر روی اندروید 7 به بالا
در صورت رفع نشدن مشکل، نرم افزار را بر روی موبایلی که نسخه ی اندورید آن بالاتر از 7 است نصب کنید و تغییرات مدنظرتان را انجام دهید.
اگر همه مواردی که گفته شد را بررسی کردید، اما هنوز پس از تغییرات در نرم افزار دخل، در بازگشت به صفحه اول مشکل دارید، میتوانید از طریق پشتیبانی نرم افزار دخل درخواست ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان، مشکل را بررسی و برطرف کنند.
ویدئوی آموزشی که در این بخش برای شما در نظر گرفته شده، شامل توضیحات تکمیلی در رابطه با خطای بازگشت به صفحه اول در نرم افزار دخل است که با مشاهده آن، دیگر با این خطا مواجه نخواهید شد.
دیدگاهتان را بنویسید