راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی مجموعهها
برای همه مجموعههای همکار با اسنپفود ممکن است سوالات یا مشکلاتی پیش بیاید که برای برطرف کردن این موارد، نیاز به ارتباط با پشتیبانی اسنپفود داشته باشند. در این مطلب راههای ارتباط با پشتیبانی اسنپفود را بررسی میکنیم.
راههای ارتباطی مجموعهها با پشتیبانی اسنپفود
ثبت درخواست پشتیبانی در نرمافزار دخل
پشتیبانی آنلاین یا تیکتینگ، یکی از امکانات نرمافزار دخل اسنپفود است که برای ارتباط آسانتر مجموعهها با پشتیبانی اسنپفود طراحی شده است. ثبت درخواست پشتیبانی جایگزین مناسبی برای تماسهای تلفنی با پشتیبانی بوده و مهمترین هدف آن صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر به مدیران مجموعهها است. درخواستهایی که از طریق پشتیبانی آنلاین ثبت میشوند، با سرعت بیشتر بررسی شده و نتیجه آنها در سریعترین زمان ممکن از طریق تماس و پیام کوتاه به اطلاع مدیران میرسد.
مزایای ثبت درخواست پشتیبانی در نرمافزار دخل
1- برای ورود به بخش پشتیبانی نرمافزار دخل از قسمت بالا و سمت راست، روی علامت هدست کلیک کنید تا قسمت پشتیبانی آنلاین باز شود. همچنین میتوانید از قسمت مدیریت نرمافزار دخل وارد قسمت پشتیبانی آنلاین شوید.
2- در این قسمت، لیست درخواستهایی که قبلا ثبت کردهاید را مشاهده میکنید که عنوان، تاریخ ثبت، وضعیت و عملیات هر درخواست مشخص شده است. در ادامه روی گزینه ثبت درخواست پشتیبانی کلیک کنید.
3- در صفحه باز شده، با توجه به موضوع درخواست خود، دستهبندی مورد نظر را انتخاب کنید.
4- در قدم بعدی، موضوع درخواست خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که جهت دریافت راهنمایی درست از سوی تیم پشتیبانی، در انتخاب صحیح موضوع درخواست خود دقت کنید.
راهنمای تعیین موضوع درخواست پشتیبانی در نرمافزار دخل
5- در قسمت توضیحات (اجباری)، جزئیات درخواست خود را بنویسید و اگر فایل ضمیمهای برای تکمیل توضیحات خود دارید میتوانید با انتخاب گزینه افزودن تصویر یا فایل، آن را آپلود کنید. پس از اطمینان از درستی محتوای درخواست، گزینه «ارسال» را انتخاب کنید تا درخواست شما ثبت شود.
6- بعد از ثبت، درخواست شما با وضعیت «در صف بررسی» در لیست درخواستها نمایش داده میشود.
7- پس از بررسی درخواست توسط اسنپفود، وضعیت آن به «در حال پیگیری» تغییر میکند. سپس یک پیامک مبنی بر پیگیری درخواست برای شما ارسال میگردد و در ادامه با مدیر مجموعه تماس گرفته میشود. در این مرحله، بهطور کامل به درخواست شما رسیدگی شده و وضعیت آن به «انجام شده» تغییر پیدا میکند.
پشتیبانی اسنپفود همواره سعی دارد چالشها و مشکلات شما را در زمینه فروش آنلاین برطرف کند. اسنپ فود از شما دعوت میکند در راستای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی، پس از اتمام رسیدگی به هر درخواست، نظر خود را در مورد خدمات پشتیبانی ثبت کنید.
برای ثبت نظر در مورد کیفیت پشتیبانی هر درخواست، میتوانید از بخش مدیریت نرمافزار دخل، وارد صفحه پشتیبانی آنلاین شوید، در این قسمت لیست درخواستهایی که قبلا ثبت کردهاید را مشاهده میکنید، برای درخواستهایی که رسیدگی آنها به پایان رسیده است، میتوانید از ستون آخر قسمت عملیات، با انتخاب گزینه «ثبتنظر» و پاسخ به سوال «پیگیری درخواست چطور بود؟» نظر خود درباره کیفیت پشتیبانی و دلایل رضایت یا نارضایتی از آن را اعلام کنید.
ثبت درخواست پشتیبانی از طریق تلفن گویا (IVR)
در صورت نیاز میتوانید درخواستهای پشتیبانی و موضوع آن را از طریق تماس با شماره گویای 02196612300 ثبت کنید تا کارشناسان پشتیبانی در سریعترین زمان تعیین شده با شما تماس بگیرند.
دقت کنید که برای ثبت درخواست از طریق تماس گویا باید با یکی از شمارههای ثبت شده بر روی پروفایل مجموعه خود تماس بگیرید. در صورت تماس با شمارهای دیگر میتوانید با وارد کردن «شناسه فروشگاه» که در بخش مدیریت نرمافزار دخل در قسمت مدیریت شعبهها در دسترس است، درخواست خود را ثبت کنید.
در پایان فهرستی از بیشتری سوالاتی که مجموعهها از پشتیبانی اسنپفود پرسیدهاند همراه با پاسخ برای شما آماده کردهایم که میتوانید این لیست را در صفحه بیشترین سوالات کاربران از پشتیبانی اسنپفود مشاهده کنید.
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
من ۳ماه هست که درخواست برای فروش نان روغنی اینترنتی در تبریز دادم که خیلی هم پیگیر شدم و بعد منو ارجاع دادید به نرم افزار دخل و صبر کردن که نرم افزار دخل هم میگه که شما در صف انتظار هستید و دقیقا ۳ماه هست و نمیدونم این انتظار کی تموم میشه.شماره من ۰۹۱۴۹۱۴۱۳۶۲ میثم مردمی هستم
همکار گرامی سلام؛ وقت بخیر
لطفا جهت پیگیری وضعیت ثبت نام مجموعه خود، با شماره 02196612300 تماس بگیرید.
با تشکر