جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگآموزش نرم‌افزارهادخلراهنمای ثبت درخواست پشتیبانی مجموعه‌ها

راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی مجموعه‌ها

3 اسفند 1402
ارسال شده توسط شکیبا محمدنیا
آموزش نرم‌افزارها ، دخل ، قدم سوم | آموزش سفارش‌گیری
33.42k بازدید

برای همه مجموعه‌های همکار با اسنپ‌فود ممکن است سوالات یا مشکلاتی پیش بیاید که برای برطرف کردن این موارد، نیاز به ارتباط با پشتیبانی اسنپ‌فود داشته باشند. در این مطلب راه‌های ارتباط با پشتیبانی اسنپ‌فود را بررسی می‌کنیم.

راه‌های ارتباطی مجموعه‌ها با پشتیبانی اسنپ‌فود

ثبت درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل

پشتیبانی آنلاین یا تیکتینگ، یکی از امکانات نرم‌افزار دخل اسنپ‌فود است که برای ارتباط آسان‌تر مجموعه‌ها با پشتیبانی اسنپ‌فود طراحی شده است. ثبت درخواست پشتیبانی جایگزین مناسبی برای تماس‌های تلفنی با پشتیبانی بوده و مهم‌ترین هدف آن صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر به مدیران مجموعه‌ها است. درخواست‌هایی که از طریق پشتیبانی آنلاین ثبت می‌شوند، با سرعت بیشتر بررسی شده و نتیجه آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تماس و پیام کوتاه به اطلاع مدیران می‌رسد.

مزایای ثبت درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل

راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی در نر‌م‌افزار دخل

1- برای ورود به بخش پشتیبانی نرم‌افزار دخل از قسمت بالا و سمت راست، روی علامت هدست کلیک کنید تا قسمت پشتیبانی آنلاین باز شود. همچنین می‌توانید از قسمت مدیریت نرم‌افزار دخل وارد قسمت پشتیبانی آنلاین شوید.

2- در این قسمت، لیست درخواست‌هایی که قبلا ثبت کرده‌اید را مشاهده می‌کنید که عنوان، تاریخ ثبت، وضعیت و عملیات هر درخواست مشخص شده‌ است. در ادامه روی گزینه ثبت درخواست پشتیبانی کلیک کنید.

 3- در صفحه باز شده، با توجه به موضوع درخواست خود، دسته‌بندی مورد نظر را انتخاب کنید.

4- در قدم بعدی، موضوع درخواست خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که جهت دریافت راهنمایی درست از سوی تیم پشتیبانی، در انتخاب صحیح موضوع درخواست خود دقت کنید.

راهنمای تعیین موضوع درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل

5- در قسمت توضیحات (اجباری)، جزئیات درخواست خود را بنویسید و اگر فایل ضمیمه‌‎ای برای تکمیل توضیحات خود دارید می‌توانید با انتخاب گزینه افزودن تصویر یا فایل، آن را آپلود کنید. پس از اطمینان از درستی محتوای درخواست، گزینه «ارسال» را انتخاب کنید تا درخواست شما ثبت شود.

6- بعد از ثبت، درخواست شما با وضعیت «در صف بررسی» در لیست درخواست‌ها نمایش داده می‌شود.

7- پس از بررسی درخواست توسط اسنپ‌فود، وضعیت آن به «در حال پیگیری» تغییر می‌کند. سپس یک پیامک مبنی بر پیگیری درخواست برای شما ارسال می‌گردد و در ادامه با مدیر مجموعه تماس گرفته می‌شود. در این مرحله، به‌طور کامل به درخواست شما رسیدگی شده و وضعیت  آن به «انجام شده» تغییر پیدا می‌کند.

ارزیابی پشتیبانی اسنپ‌فود از طریق نرم‌افزار دخل

پشتیبانی اسنپ‌فود همواره سعی دارد چالش‌ها و مشکلات شما را در زمینه فروش آنلاین برطرف ‌کند. اسنپ فود از شما دعوت می‌کند در راستای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی، پس از اتمام رسیدگی به هر درخواست، نظر خود را در مورد خدمات پشتیبانی ثبت کنید.

برای ثبت نظر در مورد کیفیت پشتیبانی هر درخواست، می‌توانید از بخش مدیریت نرم‌افزار دخل،  وارد صفحه پشتیبانی آنلاین شوید، در این قسمت لیست درخواست‌هایی که قبلا ثبت کرده‌اید را مشاهده می‌کنید، برای درخواست‌هایی که رسیدگی آن‌ها به پایان رسیده‌ است، می‌توانید از ستون آخر قسمت عملیات، با انتخاب گزینه «ثبت‌نظر» و پاسخ به سوال «پیگیری درخواست چطور بود؟» نظر خود درباره کیفیت پشتیبانی و دلایل رضایت یا نارضایتی از آن را اعلام کنید.

ثبت درخواست پشتیبانی از طریق تلفن گویا (IVR)

در صورت نیاز می‌توانید درخواست‌های پشتیبانی و موضوع آن را از طریق تماس با شماره گویای 02196612300 ثبت کنید تا کارشناسان پشتیبانی در سریع‌ترین زمان تعیین شده با شما تماس بگیرند.

دقت کنید که برای ثبت درخواست از طریق تماس گویا باید با یکی از شماره‌های ثبت شده بر روی پروفایل مجموعه خود تماس بگیرید. در صورت تماس با شماره‌ای دیگر می‌توانید با وارد کردن «شناسه فروشگاه» که در بخش مدیریت نرم‌افزار دخل در قسمت مدیریت شعبه‌ها در دسترس است، درخواست خود را ثبت کنید.

در پایان فهرستی از بیشترین سوالاتی که مجموعه‌ها از پشتیبانی اسنپ‌فود پرسیده‌اند همراه با پاسخ برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید این لیست را در صفحه بیشترین سوالات کاربران از پشتیبانی اسنپ‌فود مشاهده کنید.

برچسب ها: درخواست پشتیبانیپشتیبانی دخلدخل اسنپ فود
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • میثم گفت:
    23 شهریور 1401 در 9:05 ق.ظ

    من ۳ماه هست که درخواست برای فروش نان روغنی اینترنتی در تبریز دادم که خیلی هم پیگیر شدم و بعد منو ارجاع دادید به نرم افزار دخل و صبر کردن که نرم افزار دخل هم میگه که شما در صف انتظار هستید و دقیقا ۳ماه هست و نمیدونم این انتظار کی تموم میشه.شماره من ۰۹۱۴۹۱۴۱۳۶۲ میثم مردمی هستم

    پاسخ
    • محسن آرونی گفت:
      28 شهریور 1401 در 5:01 ب.ظ

      همکار گرامی سلام؛ وقت بخیر
      لطفا جهت پیگیری وضعیت ثبت نام مجموعه خود، با شماره 02196612300 تماس بگیرید.

      با تشکر

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت