جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودراهنمای حل مشکلات عملکردی در اسنپ‌فود

راهنمای حل مشکلات عملکردی در اسنپ‌فود

12 اسفند 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود
4.51k بازدید

تحویل سریع و بدون نقص سفارش‌های آنلاین، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت مجموعه‌ها در اسنپ‌فود است. تأخیر در تأیید، آماده‌سازی یا ارسال سفارش و همچنین لغو یا مغایرت در سفارش‌ها می‌تواند بر تجربه مشتریان و عملکرد فروشگاه تأثیر منفی بگذارد. در این راهنما، مهمترین مشکلات رایج در فرآیند سفارش‌گیری و راه‌حل‌های عملی برای مدیریت و بهبود عملکرد کسب‌وکار شما در اسنپ‌فود ارائه شده است.

چگونه از تأخیر در تأیید سفارش جلوگیری کنیم؟
  • پیگیری هشدارها: هنگام ثبت سفارش، چندین مرحله هشدار از جمله اعلان‌های نرم‌افزار، پیامک هشدار و تماس تلفنی خودکار ارسال می‌شود. برای جلوگیری از امتیاز منفی، حتماً این هشدارها را بررسی کنید. 
  • مدیریت زمان: سفارش‌های جدید را حداکثر تا ۳ دقیقه پس از دریافت، بررسی و تأیید یا رد کنید. 
  • بررسی پیامک‌ها و تماس‌های گویا: در صورتی که سفارشی تأیید نشده باشد، پیامک و تماس تلفنی خودکار دریافت خواهید کرد. این هشدارها را جدی بگیرید و سفارشهای در انتظار را مدیریت کنید. 
  • فعالسازی مجدد: اگر مجموعه شما به دلیل عدم تأیید سفارش غیرفعال شده، تا زمان فعالسازی توسط شما، غیرفعال باقی خواهد ماند. تمامی مراحل از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

جزئیات بیشتر: نحوه جلوگیری از تاخیر در تایید سفارش

چگونه از تأخیر در آماده‌سازی سفارش جلوگیری کنیم؟
  • مدیریت زمان آماده‌سازی: هنگام تأیید سفارش، میتوانید زمان آماده‌سازی را تا ۱۵ دقیقه بیشتر از مقدار پیش‌فرض افزایش دهید تا بدون فشار کاری، سفارش را به‌موقع آماده کنید.
  • عدم آماده‌سازی گروهی سفارش‌ها: آماده‌سازی همزمان چند سفارش ممکن است باعث تأخیر در تحویل به پیک و در نهایت به مشتری شود. سفارشها را به ترتیب پردازش کنید تا تأخیر به حداقل برسد.
  • پیش آماده‌سازی محصولات زمان‌بر: اقلامی که زمان آماده‌سازی بالایی دارند را شناسایی کرده و زمان آماده‌سازی آنها را هنگام تأیید سفارش افزایش دهید. در صورت امکان، برخی مراحل آماده‌سازی را از قبل انجام دهید تا تحویل سریعتر انجام شود.

جزئیات بیشتر: جلوگیری از تاخیر در آماده‌سازی سفارش

چگونه از تأخیر در ارسال سفارش جلوگیری کنیم؟
  • کمبود پیک: اگر تعداد سفارش‌ها بیشتر از ظرفیت پیک‌های شماست، می‌توانید نیاز مجموعه را محاسبه کرده و نیروی جدید پیک استخدام کنید یا از سرویس‌های اسنپ‌اکسپرس، اکسپرس پلاس و بردار (در صورت فعال بودن در منطقه شما) استفاده کنید.
  • مدیریت در ساعات شلوغی: با بررسی داشبورد سفارشها در نرم‌افزار دخل، ساعات پرترافیک خود را شناسایی کنید. افزایش زمان آماده‌سازی و استخدام پیکهای پاره‌وقت در این بازه‌ها می‌تواند مشکل را کاهش دهد. 
  • تأخیر در ارسال به برخی مناطق: در نرم‌افزار دخل، مناطقی که بیشترین تأخیر را دارند شناسایی کنید. اگر در این مناطق فروش بالایی دارید، پیک بیشتری اختصاص دهید. اگر فروش پایین است، محدوده ارسال را محدود کنید تا سفارشهای نزدیکتر را سریعتر ارسال کنید.
  • خطای مشتری در ثبت تأخیر: تاخیرهای ثبت شده توسط مشتری که کمتر از یک درصد هستند، بعد از یک ماه به‌طور خودکار حذف خواهند شد.

جزئیات بیشتر: جلوگیری از تأخیر در ارسال سفارش‌ها

چگونه از مغایرت سفارش جلوگیری کنیم؟
  • جلوگیری از ارسال محصول اشتباه: هنگام دریافت سفارش، فیش سفارش را چاپ کنید و هنگام بسته‌بندی، همه موارد را مجدداً با فاکتور بررسی کنید.
  • بررسی توضیحات منو: منوی آنلاین باید استاندارد و بهروز باشد. توضیحات کامل و تصاویر واقعی از محصولات درج کنید تا مشتری دچار اشتباه نشود.
  • کنترل آدرس و مشخصات مشتری: اگر از پیک اکسپرس استفاده می‌کنید، قبل از تحویل سفارش به پیک، آدرس و نام مشتری را بررسی کنید.

جزئیات بیشتر: راهکارهای جلوگیری از مغایرت در سفارش

چگونه از لغو سفارش جلوگیری کنیم؟
  • عدم موجودی محصول: همیشه میزان موجودی محصولات را بررسی کنید و اقلام رو به اتمام را در نرم‌افزار دخل غیرفعال کنید تا از ثبت سفارش غیرممکن جلوگیری شود. 
  • مدیریت حجم بالای سفارش‌ها: اگر در ساعات شلوغی با حجم بالای سفارشها مواجه هستید و نمی‌توانید آنها را مدیریت کنید، استخدام نیروی جدید یا افزایش تجهیزات مجموعه می‌تواند به بهبود روند کمک کند.  
  • به‌روزرسانی قیمت‌ها: قیمت‌های محصولات را در نرم‌افزار دخل مرتباً بررسی و به‌روز کنید تا از اختلاف قیمت و لغو سفارش جلوگیری شود. 
  • مدیریت کمبود پیک: استخدام پیک بیشتر یا استفاده از سرویس اسنپ اکسپرس (در صورت فعال بودن در منطقه شما) می‌تواند مشکل کمبود پیک را حل کند. در غیر این صورت محدوده ارسال را کاهش دهید تا منجر به لغو سفارش نشود. 

جزئیات بیشتر: جزئیات بیشتر برای جلوگیری از لغو سفارش

با رعایت این نکات، می‌توانید مشکلات تأخیر، مغایرت یا لغو سفارش را مدیریت کنید و تجربه بهتری برای مشتریان خود رقم بزنید. بررسی مداوم نرم‌افزار دخل، به شما کمک می‌کند تا فروش پایدار و رضایت مشتریان بیشتری داشته باشید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت