جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریاستفاده بهتر از اسنپ‌فودنکاتی درباره بهبود سرویس‌دهی در اسنپ‌فود

نکاتی درباره بهبود سرویس‌دهی در اسنپ‌فود

9 فروردین 1402
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، استفاده بهتر از اسنپ‌فود ، قدم چهارم | آموزش بهبود سرویس‌دهی
996 بازدید

برای بهبود سرویس‌دهی مجموعه‌ خود در ابتدای هر شیفت کاری اسنپ‌فود، در نرم‌افزار دخل این موارد را چک کنید:

  • اتصال به سرور اسنپ‌فود و وضعیت فعال یا غیرفعال بودن
  • خاموش کردن فیلترشکن برای حفظ ارتباط مستمر با اسنپ‌فود
  • موجودی محصولات و جلوگیری از سفارش محصولات ناموجود
  • قیمت‌ محصولات در منو
  • امتیاز عملکرد مجموعه و ارتقای آن
  • محدوده‌های پوشش‌دهی و غیرفعال کردن مناطق دورتر
  • هزینه ارسال و اصلاح آن در صورت نیاز
  • نظرات مشتریان و پاسخ‌دهی به آن‌ها
  • فروش روزهای گذشته و شناخت محصولات پرفروش
  • غیرفعال کردن مجموعه در نرم‌افزار دخل در صورت عدم سرویس‌دهی

برای اینکه موارد بالا را به سادگی مدیریت کنید، در ادامه همراه ما باشید.

نحوه جلوگیری از غیرفعال شدن در نرم‌افزار دخل
  • اعلان‌های نرم‌افزار دخل را فعال کنید.
  • برای بررسی وضعیت «فعال» یا «غیرفعال» بودن مجموعه در نرم‌افزار دخل، روی اسم مجموعه کلیک کنید.
  • اگر نمی‌توانید سرویس‌دهی کنید، با انتخاب «مدیریت شعبه‌ها» و «تغییر وضعیت» از فعال به غیرفعال در نرم‌افزار دخل، مجموعه را برای یک روز کاری غیرفعال کنید. مجموعه شما روز کاری بعدی به صورت خودکار فعال می‌شود. اگر تا پایان هفته (جمعه) غیرفعال کنید، مجموعه از بامداد شنبه به صورت خودکار فعال خواهد شد. برای تعطیلی بیشتر، درخواست پشتیبانی ثبت کنید. 

اسنپ‌فود از طریق پیامک غیرفعال بودن مجموعه را اطلاع می‌دهد، پس به پیامک‌ها توجه کنید. اسم مجموعه را در سایت یا نرم‌افزار اسنپ‌فود جستجو کنید. اگر همچنان فعال نبودید، درخواست پشتیبانی ثبت کنید.

آموزش نحوه فعال و غیرفعال کردن مجموعه و تعیین ساعت کار

نحوه موجود و ناموجود کردن محصول
  • وقتی موجودی محصولی تمام شد، با کلیک روی محصول در نرم‌افزار دخل، آن را  ناموجود کنید تا مشتری نتواند تا روز کاری بعدی سفارش دهد. محصول روز کاری بعدی خودکار به منو باز می‌گردد. اگر زمان بیشتری برای موجود کردن محصول نیاز دارید، محصول را غیرفعال کنید و هر زمان خواستید دوباره فعال کنید.

آموزش ویرایش محصولات منو در نرم‌افزار دخل

نحوه محاسبه امتیاز عملکرد
  • امتیاز عملکرد به صورت مجزا برای هر شیفت ‌کاری ‌(صبحانه،‌ ‌ناهار،‌ ‌عصرانه،‌ ‌شام‌ ‌و‌ ‌شبانه)‌ ‌محاسبه‌ ‌می‌‌شود.‌ ‌در‌ ‌پایان‌ ‌هر‌ ‌ماه،‌ ‌مجموع‌ ‌امتیازهای‌ ‌14‌‌ روز‌ ‌گذشته‌ ‌هر‌ ‌شیفت،‌ ‌تعیین‌ ‌کننده‌ ‌جایگاه‌ ‌شما‌ ‌در‌ ‌لیست‌ ‌مجموعه‌‌های ‌اسنپ‌‌‌فود ‌خواهد بود.‌

شاخص‌های افزایش و کاهش امتیاز عملکرد در اسنپ‌فود

نحوه مدیریت محدوده سرویس‌دهی و هزینه ارسال
  • برای مدیریت محدوده سرویس‌دهی در نرم‌افزار دخل کافیست که وارد بخش مدیریت در نرم‌افزار دخل شده و گزینه «محدوده ارسال» را انتخاب کنید تا محدوده‌های ارسال خود را ببینید.
  • اگر از پیک مجموعه استفاده کنید؛ می‌توانید در شرایط مانند شلوغی مجموعه یا وضعیت آب‌وهوایی نامناسب با کلیک روی محدوده موردنظر آن را فعال یا غیرفعال کنید. 
  • هزینه ارسال را می‌توانید در همین بخش، تغییر دهید تا پس از بررسی کارشناسان تایید شود.
  • اگر پیک اکسپرس برای شما فعال است، امکان ایجاد تغییرات در محدود‌ه‌های آن وجود ندارد، برای ایجاد تغییرات در موارد زیر درخواست پشتیبانی ثبت کنید:
  • افزایش شعاع تا 4000 متر با ارسال اکسپرس
  • استفاده از پیک خودتان در شرایط کاهش تعداد پیک‌های اکسپرس
  • ثبت درخواست «تغییر محدوده، زمان سرویس‌دهی» برای اضافه یا حذف کلی یک محدوده. 

مدیریت محدوده ارسال سفارش در نرم‌افزار دخل

افزایش فروش و جذب مشتری در اسنپ‌فود نیازمند فعالیت مستمر در نرم‌افزار دخل است. بنابراین به‌طور منظم در شیفت‌های کاری خود نرم‌افزار دخل را بررسی کنید که به سرور اسنپ‌فود متصل است تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مطلب مرتبط: تاثیر فعالیت مستمر بر افزایش فروش

برچسب ها: افزایش فروشافزایش فروش رستورانارتقای فروش
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت