نکاتی درباره بهبود سرویسدهی در اسنپفود
اگر این ویدئو را مشاهده میکنید، یعنی شما میدانید چطور منو بسازید و عکسهای عالی برای محصولات خود انتخاب کنید. همچنین آموختید چطور سفارش بگیرید و با گزارشها و ارقام در اسنپفود آشنا شدهاید. پس الان به مرحلهای رسیدهاید که کاملا کار کردن در اسنپفود را یاد گرفتهاید.
اما این آخر راه نیست، دقیقا اول راه است!
باید بدانید که همه مجموعهها میتوانند در اسنپفود ثبتنام کنند و فروش داشته باشند؛ ولی هر کسی نمیتواند پیشرفت کند و در جایگاههای اول لیست مجموعهها قرار بگیرد. برای این که بتوانید به صورت پایدار فروش آنلاین داشته باشید، باید کیفیت محصولات و خدمات خود را تامین کنید.
ممکن است فکر کنید که جایگاه اول خیلی دور از دسترس و رسیدن به آن تقریبا غیرممکن است. باید بدانید که سخت در اشتباهید!
شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده، به راحتی پیشرفت را تجربه کنید؛ چون در این دوره قرار است با مفهوم امتیاز عملکرد آشنا شوید، جزئیاتش را کامل بشناسید و بدانید چطور میتوانید با امتیاز عملکرد جایگاه خود را تعیین کنید. امتیاز عملکرد به زبان ساده، میزان توانمندی شما برای ارائه بهترین سرویسدهی را نشان میدهد. مولفههای اصلی برای دریافت بهترین امتیاز عملکرد و به طبع آن جایگاه بهتر، جلوگیری از تاخیر و مغایرت در سفارشها است. مولفههایی که رعایت آن پاداش و عدم رعایت آن جریمه را به دنبال دارد.
پاسخدهی بهموقع و استاندارد به نظرات مشتریان، قدم بعدی در این مسیر است. دریافت پاسخ نظرات برای مشتریان اغلب با دریافت حس مثبت برای آنها همراه است و میتواند آنها را ترغیب کند تا مجموعه شما را به دیگران معرفی کنند. رضایت مشتری، افزایش فروش و پاداشهای اسنپفودی را به همراه داشته و در نهایت ارتقا جایگاه مجموعه را تضمین میکند.
قطعا دوست دارید زودتر از جزئیات بهبود سرویسدهی مطلع شوید و رقیبها را یکی پس از دیگری کنار بزنید. پس این بخش از آموزشهای اسنپفود را از دست ندهید.
دیدگاهتان را بنویسید