عیب یابی و رفع مشکلات برنامه دخل
هنگام کار کردن با نرم افزار دخل ممکن است با خطاهای زیر مواجه شوید:
1- خطاهای تلاش مجدد یا بازگشت به صفحه ی اول پس از انجام تغییرات
2- خطا در دریافت اطلاعات در صفحه انتخاب شعبه
3- خطای عدم امکان تغییر وضعیت مجموعه
در ادامه به بررسی این خطاها و ارائه راه حل برای رفع آن ها میپردازیم.
مطالب پیشنهادی :
چرا نمیتوانم پس از انجام تغییرات مختلف، به صفحه اول دخل برگردم؟
در هنگام سفید شدن صفحه در نرم افزار دخل چه کاری انجام بدهم؟
1- خطاهای تلاش مجدد یا بازگشت به صفحه ی اول پس از انجام تغییرات
1- ابتدا از اتصال اینترنت دستگاه خود مطمئن شوید.
2- اگر vpn فعالی دارید آن را غیرفعال کنید.
3- به اینترنت دستگاه دیگری متصل شوید.
4- در نهایت اگر مشکل از سمت اینترنت نبود حافظه رم دستگاه فضای خالی به اندازه کافی ندارد، منظور از رم حافظه اجرایی میباشد که برای برنامه های فعال استفاده میشود، نه حافظه ذخیره سازی.
راه حل: چند برنامه یا بازی را از روی دستگاه حذف کرده و آن را خاموش روشن کرده و مجدد امتحان کنید.
اگر باز هم مشکل برطرف نشد روی گوشی جدید تری با اندروید بالای 7 نرم افزار دخل را نصب کرده و تغییرات را انجام دهید.
2- خطا در دریافت اطلاعات در صفحه انتخاب شعبه
3- خطای عدم امکان تغییر وضعیت مجموعه
این خطا هنگامی رخ میدهد که ارتباط نرم افزار سفارش گیری کامپیوتر با اینترنت قطع شده باشد.
راه حل: ابتدا اینترنت را بررسی کرده و مشکل آن را برطرف کنید تا نرم افزار مجدد فعال شود سپس میتوانید از طریق نرم افزار دخل یا از صفحه پشتیبانی روی نرم افزار سفارش گیری ویندوز مجموعه خود را غیرفعال یا مجدد فعال کنید.
دیدگاهتان را بنویسید