افزایش فروش کافه با پخش مسابقات ورزشی
مردم به دلایل مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و یا برای برای گپ و گفت کوتاه به کافه مراجعه میکنند. علاوه بر مواردی که گفته شد به رویداد های ورزشی نیز می توان اشاره کرد.
وقتی بازی بزرگی در حال پخش باشد افراد ترجیح میدهند که به همراه خانواده و دوستان و با صرف غذا یا نوشیدنی دور هم جمع شوند. رویدادهای ورزشی می تواند فرصت مناسبی برای بازاریابی کافه و جذب مشتری باشد.
شناسایی مشتریان هدف
قبل از دعوت مشتریان به کافه برای تماشای مسابقات باید از میزان علاقه مندی آنها به ورزش مطلع شوید که این کار را میتوان با یک نظر سنجی در پیج کافه انجام داد.شما میتوانید با تجزیه و تحلیل مشتریان و میزان علاقه مندی آنها به ورزش، برنامه ریزی لازم برای این رویداد را انجام دهید. نکته کلیدی این است که استراتژی ایجاد کنید که تجربه لذت بخشی را برای مشتریان شما فراهم کند که به طور همزمان باعث افزایش درآمد در کافه شما شود.
ارائه تخفیف در روز بازی
یکی از راههای جذب مشتریان به کافه، تبلیغ ویژههای روز بازی است. در حالی که بازی در حال انجام است، غذاهای ویژه را در مورد غذا و نوشیدنی ارائه دهید. تخفیف در غذاها و نوشیدنی ها یک انگیزه عالی برای مشتریان است و کاهش نرخ میتواند مشتریان را تشویق کند که بیشتر از قبل سفارش دهند. شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و گزینه های منحصر به فرد غذا و نوشیدنی را ارائه دهید که فقط در طول بازی در دسترس هستند.
ایجاد محیط سرگرم کننده برای مشتریان
فراتر از خوراکیها و نوشیدنیهای ویژه، صرفاً ایجاد یک فضای سرگرمکننده برای تماشای یک بازی، به جذب مشتری کمک زیادی میکند. ایجاد یک محیط سرگرم کننده بسیار ساده تر از انجام آن است، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک تجربه عالی از تماشای بازی انجام دهید. یک راه این است که طرفداران را با برخی کارها هیجان زده کنید. مانند پوشیدن لباس تیم های محبوب توسط کارکنان و مشتریان.
تبلیغ کافه در روز برگزاری مسابقات
رسانه های اجتماعی یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی کافه است که ترافیک را به سمت رستوران شما هدایت می کند. در اولین رویداد ورزشی خود تعداد زیادی عکس بگیرید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. عکسها هیجان را به تصویر میکشند و میتوانند روشی برای جذب مشتریان در رویدادهای بعدی باشند.
باشگاه مشتریان
شما میتوانید با استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل، شماره مشتریان کافه را ثبت کرده و افراد عضو شده در این باشگاه را از طریق پیامک در مورد برگزاری رویدادهای ورزشی در کافه مطلع کنید.
سخن پایانی
رویدادهای ورزشی فرصت خوبی برای تقویت بازاریابی کافه شما هستند، به شما کمک می کنند فروش و درآمد را افزایش دهید. در حالی که پتانسیل بسیار زیاد است و ایجاد یک تجربه عالی در روز بازی در رستوران شما زمان می برد.
دیدگاهتان را بنویسید