جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کاراهمیت سفارش آنلاین در افزایش فروش کافه

اهمیت سفارش آنلاین در افزایش فروش کافه

12 خرداد 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
مدیریت کسب و کار
365 بازدید

سفارش آنلاین توانسته تحولی بزرگ در صنعت غذا و رستوران ایجاد کند. آمارها نشان می دهد اغلب مشتریان ترجیح می دهند سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و از فواید آن بهره مند شوند. از نظر فعالان این حوزه، سفارش آنلاین می تواند منجر به افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر شود و هزینه ها را کاهش دهد.

در سال های اخیر کافه ها نیز محبوبیت ویژه ای پیدا کرده اند و همین امر باعث شده راه های فروش آن نیز شامل  تغییرات شود. در این مقاله قصد داریم از اهمیت سفارش آنلاین به عنوان یکی از راهکارهای افزایش فروش کافه صحبت کنیم.

افزایش فروش و درآمد

 یکی از مهم ترین مزیت های فروش آنلاین، تاثیر آن بر افزایش فروش و جذب مشتری است. از طریق فروش آنلاین، کافه ها این امکان را پیدا می کنند که خدمات خود را به مشتریان بیشتری عرضه کنند و به دنبال تجربه خرید آن ها، فروش خود را افزایش دهند.

بهبود تجربه مشتری

در خرید آنلاین، مشتریان این امکان را دارند تا در خانه یا محل کار، صبحانه و غذای خود را به آسانی سفارش دهند. آن ها می توانند منو و عکس‌ غذاها را مشاهده کنند، قیمت ها را مقایسه و نظرات سایر خریداران را مطالعه و در نهایت ثبت سفارش کنند. یکی دیگر از مزیت های سفارش آنلاین این است که مشتریان می توانند سفارش خود را پیگیری کرده و مطمئن شوند در بازه ای که اعلام شده آن را دریافت می کنند. در نهایت پرداخت امن، هم برای مشتریان و هم برای صاحب کافه یک مزیت  به شمار می آید.

فرآیند ساده فروش

از آن جایی که همیشه هزینه ی نیروی کار برای کافه ها یک چالش اساسی بوده لازم است بدانید که ثبت سفارش آنلاین، این امکان را ایجاد می کند که صاحبان کافه ها بتوانند کارکنان خود را از حضور در بخش پذیرش و پردازش سفارشات تلفنی فارغ کرده و روی کارهای دیگر مانند تهیه غذا و بهبود خدمات به مشتریان متمرکز کنند.

حضور در سامانه های فروش آنلاین

انتخاب یک سامانه فروش آنلاین، می تواند شروع افتتاح یک فروشگاه آنلاین باشد. یکی از پلتفرم های ثبت سفارش آنلاین در ایران که یکی از راه های افزایش فروش محسوب می شود  اسنپ فود است. کافه ها می توانند با حضور در اسنپ فود به فروش و جذب مشتریت تا 3 برابر بیشتر دست یابند و یک فروش آنلاین بی نظیر را تجربه کنند.

افزایش فروش تا 3 برابر با پیوستن به اسنپ‌فود! کلیک کنید​

کاهش امکان خطا

سیستم‌های ثبت سفارش آنلاین می‌تواند به کاهش تعداد خطاهای ثبت سفارش کمک کند و به مشتریان اجازه دهد تا سفارشات خود را قبل از ارسال بررسی کنند. این امکان می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کافه ها و به دنبال آن بهبود رضایت مشتری شود.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

صاحبان کافه ها می توانند با بررسی سفارشات آنلاین شناخت درستی از علاقه مندی ها، میزان خرید، بازه های زمانی ثبت سفارش و … جمع آوری کنند و برای بهبود عملکرد فروش و ایجاد کمپین های بازاریابی از آن استفاده کنند. کافه ها از این اطلاعات به عنوان یکی از راهکارهای عملی افزایش فروش کافه یاد می کنند.

نتیجه گیری

سفارش آنلاین ابزار ارزشمندی برای کافه ها می باشد که می‌تواند به بهبود تجربه مشتری، ساده‌ سازی عملیات فروش، افزایش فروش و درآمد، کاهش خطاهای سفارش، کاهش سفارش‌های رها شده، جمع‌ آوری داده‌ های مشتری، گسترش دسترسی و کاهش هزینه‌ های نیروی کار کمک کند.

با اجرای سفارش آنلاین، کافه ها و رستوران ها می توانند خود را برای موفقیت در بازار رقابتی امروزی آماده کنند.

برچسب ها: افزایش فروشافزایش فروش در اسنپ فودافزایش فروش کافه
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت