جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگراهنمای همکاریمدیریت کسب و کارفعالیت در شبکه‌های اجتماعی و جذب مشتری رستوران

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و جذب مشتری رستوران

7 فروردین 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
راهنمای همکاری ، مدیریت کسب و کار
555 بازدید

با توجه به استفاده چشمگیر افراد از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی میتوان از این فرصت برای تبلیغات استفاد کرد و به جذب مشتری و افزایش فروش رستوران کمک کرد. بازاریابی از طریق فضای مجازی به شما کمک میکند تا از این طریق مشتریان خود را حفظ کرده و برند سازی کنید.

انتخاب شبکه اجتماعی

با توجه به موقعیت جغرافیایی و تحقیق درباره پلتفرم‌های رایج در فضای مجازی می‌توانید فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کنید. اینستاگرام برای تبلیغ و فعالیت میتواند گزینه مناسبی برای شروع باشد و برای صنعت رستوران داری دارای اهمیت بسیار بالایی دارد.

تصاویر جذاب و اشتها برانگیز

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتری در فضای مجازی استفاده از عکس‌های جذاب میباشد. با استفاده از عکس‌های با کیفیت میتوانید مشتریان را جذب کرده و آنها را به بازدید از صفحه رستوران و سفارش غذا ترغیب کنید. شما میتوانید برای این کار از عکاسان حرفه ای کمک بگیرید یا با استفاده از گوشی های هوشمند عکس هایی حرفه ای و با کیفیت ثبت کنید.

تولید محتوا توسط کاربر

یک راه عالی برای جذب مشتریان جدید و افزایش تعامل با آنها تولید محتوا توسط کاربر  میباشد. شما میتوانید از تصاویر یا محتوایی که توسط کاربر تولید شده(UGC) استفاده کنید.  شما میتوانید با برگزاری مسابقه عکاسی از کاربران بخواهید عکس غذای مورد علاقه خود را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند و برای این کار میتوانید جوایزی نیز در نظر بگیرید.

معرفی کارکنان و ارائه محتوای پشت صحنه

شما میتوانید در شبکه های اجتماعی کارکنان رستوران خود را معرفی کرده و یا اینکه نشان دهید سرآشپزهای با استعداد شما در چه زمینه ای تخصص دارند. نمایش آنچه که در رستوران شما میگذرد مانند نحوه آماده سازی غذا میتواند راه مناسبی برای تعامل با مشتریان باشد.

استفاده از بلاگرهای غذا

جذب مشتریان در ابتدای کار ممکن است کمی سخت باشد اما شما میتوانید از افرادی که در زمینه غذا فعال هستند استفاده کنید که برای این کار بلاگرهای غذا میتوانند انتخاب مناسبی باشند. با دعوت از بلاگرها و ارائه خدمات رایگان و یا پراخت هزینه میتوانید رستوران خود را به مخاطبان معرفی کنید.

برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی

مسابقات در شبکه های مجازی یکی از راه های افزایش تعامل با مشتریان و جذب مشتریان جدید میباشد. برای مثال شما میتوانید به افرادی که بیشترین تعداد لایک و یا بیشترین تعداد کامنت را در صفحه شما دارند با انجام قرعه کشی هدایایی مانند وعده های غذایی رایگان و یا کوپن های تخفیف هدیه بدهید.

ارائه منوی آنلاین در شبکه های مجازی

مشتریان قبل از  اینکه به رستوران شما بیایند درباره آن تحقیق میکنند و یکی از مواردی که به دنبال آن هستند غذای ارائه شده در رستوران شما و منوی غذایی میباشد. شما میتوانید منوی خلاقانه ی رستوران خود را بصورت آنلاین در اختیار کاربر قرار دهید تا به راحتی غذای خود را انتخاب کند.

زمان انتشار پست ها

انتشار منظم پست ها یکی از عوامل موفقیت رستوران در فضای مجازی به شمار میرود. شما میتوانید زمان شناخته شده و پرطرفدار را پیدا کنید و محتوای ناهار و شام را پست کنید. زمان بندی تاثیر زیادی در تعامل پست های شما و موفقیت رستوران خواهد داشت.

جمع بندی

بازاریابی و جذب مشتری از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کار راحتی نیست شما میتوانید با استفاده از ایده های خلاقانه در این فضا به دیده شدن رستوران و جذب مشتریان جدید کمک کنید.

برچسب ها: افزایش فروش رستورانجذب مشتری رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت