راهنمای تعریف تخفیف و کوپن
در این مقاله قصد داریم تا روش تعریف “تخفیف و کوپن” بر روی محصولات خود در اسنپ فود را آموزش دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف و کوپن، مقاله ابزارهای مارکتینگ اسنپ فود را مطالعه کنید.
“دانلود نرم افزار دخل”
مدت زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
نحوه درخواست تخفیف و کوپن
برای ثبت تخفیف و کوپن روی محصولات خود، از سه روش میتوانید استفاده کنید:
- اعمال مستقیم تخفیف و کوپن در نرم افزار دخل
- ثبت تیکت در نرم افزار دخل
- تماس با پشتیبانی و ثبت تخفیف و کوپن
ویدئوی آموزشی مرتبط:
راهنمای استفاده از تخفیف، کوپن و فودپارتی
راهنمای ثبت درخواست تخفیف از طریق اپلیکیشن دخل
1- پس از ورود به نرم افزار دخل، بخش “ارتقای فروش” را انتخاب کنید.
2- گزینه “تخفیفها” را انتخاب نمایید؛ در این صفحه میتوانید تخفیفهای ثبت شده، جاری و منقضی شده خود را مشاهده و مدیریت کنید.
3- برای اعمال تخفیف جدید، گزینه “ایجاد تخفیف جدید” را از پایین صفحه انتخاب کنید.
4- در صفحه جدید به ترتیب، درصد مورد نظر تخفیف و بازه زمانی که میخواهید تخفیف اعمال شود را انتخاب نمایید. برای تعیین بازه زمانی، روی گزینه انتخاب تاریخ کلیک کرده و روز شروع و روز پایان تخفیف را بر روی تقویم ارائه شده انتخاب نمایید.
5- اگر میخواهید که تخفیف در تمام ساعت کاری مجموعه شما بر روی منو یا محصولات اعمال شود، لازم نیست کاری انجام دهید؛ اما اگر میخواهید که تخفیف تنها در ساعات مد نظر شما اعمال شود، بر روی گزینه “بر اساس ساعت کاری” کلیک کنید و تیک آن را خاموش نمایید. سپس بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که بازه انتخاب شده باید در ساعت کاری مجموعه باشد و حداقل بازهی زمانی تخفیف دو ساعت است.
6- اکنون باید محصولات شامل تخفیف را انتخاب کنید. برای اعمال تخفیف بر روی کل منو، گزینه تمام محصولات را انتخاب کنید. برای گذاشتن تخفیف بر روی دسته بندی و یا انتخاب دستی محصولات، باید گزینهی دسته بندی خاص و یا محصولات خاص را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه دوم یا سوم، با زدن دکمه ادامه میتوانید دسته بندی یا محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. (توجه داشته باشید که حداقل تعداد محصول برای ثبت تخفیف 5 عدد است.)
7- با زدن گزینه تایید، در صفحه باز شده میتوانید جزئیات تخفیف در حال ثبت خود را مشاهده کنید. با انتخاب مجدد گزینه تایید، تخفیف شما ثبت شده و در وضعیت ثبت شده قرار میگیرد تا در زمان تعیین شده اجرا شود.
8- در صفحه تخفیفها، با کلیک بر روی جزئیات، میتوانید جزئیات تخفیفهای ثبت شده را مشاهده نمایید.
راهنمای ثبت درخواست کوپن از طریق اپلیکیشن دخل
1- پس از ورود به نرم افزار دخل، بخش “ارتقای فروش” را انتخاب کنید.
2- گزینه “کوپنها” را انتخاب نمایید؛ در این صفحه میتوانید کوپنهای ثبت شده، جاری و منقضی شده خود را مشاهده و مدیریت کنید.
3- برای اعمال کوپن جدید، گزینه “کوپن جدید” را از پایین صفحه انتخاب کنید.
4- از بین شروط کوپن یک گزینه را انتخاب کنید.
- با انتخاب گزینه “مخصوص سفارش اول، دوم و” …، تنها برای “سفارش اول” یا دوم و … یک کوپن مشخص به مشتری خود هدیه دهید.
- با انتخاب گزینه “حداقل مبلغ خرید” مشخص میکنید که ارزش سبد خرید مشتری حداقل چه مبلغی باشد تا کوپن فعال شود.
- با انتخاب گزینه “سفارش یک محصول / دسته خاص” مشخص خواهید کرد که در صورت خرید از چه دستهای کوپن برای مشتری فعال شود.
5- در صفحه جدید مشخص خواهید کرد که مشتری کدام کوپن را از میان “تخفیف”، “محصول رایگان” یا “ارسال رایگان” دریافت خواهد کرد.
(در صورت انتخاب محصول رایگان در صفحه جدید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا درصورت انتخاب گزینه دریافت تخفیف، میزان تخفیف مورد نظر خود را وارد کنید.)
6- در صفحه جدید بازه زمانی که میخواهید کوپن اعمال شود را انتخاب نمایید. برای تعیین بازه زمانی، روی گزینه انتخاب تاریخ کلیک کرده و روز شروع و روز پایان کوپن را بر روی تقویم ارائه شده انتخاب نمایید.
7- اگر میخواهید که کوپن در تمام ساعت کاری مجموعه شما بر روی منو یا محصولات اعمال شود، لازم نیست کاری انجام دهید؛ اما اگر میخواهید که کوپن تنها در ساعات مد نظر شما اعمال شود، بر روی گزینه “بر اساس ساعت کاری” کلیک کنید و تیک آن را خاموش نمایید. سپس بازه زمانی مد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که بازه انتخاب شده باید در ساعت کاری مجموعه باشد و حداقل بازهی زمانی کوپن دو ساعت است.
9- در صفحه کوپن ، با کلیک بر روی جزئیات، میتوانید جزئیات کوپنهای ثبت شده را مشاهده نمایید.
راهنمای ثبت درخواست تخفیف و کوپن از طریق تیکت اپلیکیشن دخل
از قسمت “مدیریت” اپلیکیشن دخل بخش “پشتیبانی آنلاین” را انتخاب نموده و سپس با انتخاب دلیل و انتخاب گزینه “تعریف تخفیف و کوپن”، درخواست پشتیبانی خود را ثبت کنید.
راهنمای ثبت درخواست تخفیف و کوپن از طریق تماس با پشتیبانی
به این نکته توجه داشته باشید که پروسه ثبت تخفیف و کوپن و اعمال آن در نرم افزار دخل، بسیار سریعتر انجام شده و جزئیات آن هر لحظه قابل مشاهده و مدیریت هستند. اما ممکن است به دلایلی ثبت تخفیف و کوپن از طریق نرم افزار برای شما امکان پذیر نباشد، در این صورت میتوانید برای ثبت تخفیف و کوپن با تیم پشتیبانی اسنپ فود به شماره 021996612280 تماس بگیرید.
شرکت در کمپینهای مارکتینگ
کمپینهای مختلف مارکتینگ اسنپ فود معمولا از سه طریق اعلان اپلیکیشن دخل، پیامک و یا تماس توسط پشتیبانی به شما اطلاع رسانی میشوند. در این اطلاع رسانیها شرایط شرکت در کمپین و نحوه شرکت به طور کامل به شما اعلام خواهد شد؛ اما در صورت وجود ابهام در هر یک از کمپینها، برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره پشتیبانی مجموعهها (021996612280) تماس بگیرید.
“دانلود نرم افزار دخل”
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
من واقعاً نمیدونم این سکه های پلاستیکی اسنپ فود به چه دردی میخورند