جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگمقالاتراهنمای تعیین موضوع درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل

راهنمای تعیین موضوع درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل

23 مهر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
مقالات
571 بازدید

در مطلب راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی مجموعه‌ها با شیوه ثبت درخواست پشتیبانی در نرم‌افزار دخل آشنا شدید. همانطور که گفته شد، برای ثبت درخواست در نرم‌افزار دخل، در ابتدا دسته‌بندی درخواست خود را انتخاب کرده و در هر یک از بخش‌ها، موضوع درخواست خود را از میان موارد زیر مجموعه آن انتخاب کنید، در ادامه هر بخش را به شما توضیح خواهیم داد.

تغییر اطلاعات حساب کاربری

در این بخش می‌توانید درخواست تغییر آدرس مجموعه، تغییر نام مجموعه، تغییر یا افزودن شماره تماس مدیریت، تغییر دسترسی افراد به نرم افزار دخل و افزودن کاربر جدید به دخل را ثبت کنید.

تعریف شیفت کاری

جهت تعریف و تعیین شیفت‌های کاری ( زمان سرویس‌دهی) مجموعه از این گزینه استفاده کنید.

نظرات، امتیاز و رتبه‌بندی مجموعه

جهت بررسی مجدد نظرات کاربران، بررسی میزان امتیازات مجموعه و جایگاه مجموعه در لیست مجموعه‎‌های اسنپ‌فود از این گزینه استفاده کنید.

تغییر طرف قرارداد

جهت تغییر و بروزرسانی طرفین قرارداد از این گزینه استفاده کنید.

مشکل در نمایش مجموعه

به منظور گزارش مشکلات نمایش مجموعه مانند عدم نمایش مجموعه در جستجو، نمایش خارج از محدوده یا نمایش در دسته‌بندی‌های مختلف از این گزینه استفاده کنید.

تعطیلی مجموعه
  • در این بخش امکان ثبت 3 درخواست را دارید که هر کدام را توضیح می‌دهیم.

  • تعطیلی کامل مجموعه: اگر مجموعه شما به طور کامل تعطیل شده و یا به مدت طولانی فعال نیست، از این گزینه استفاده کنید.

  • عدم همکاری با اسنپ فود: اگر درخواست لغو قرارداد و  عدم همکاری با اسنپ فود را دارید، از این گزینه استفاده کنید.

  • تعطیلی موقت مجموعه: اگر مجموعه شما به طور موقت تعطیل شده است و فعال نیست، از این گزینه استفاده کنید.

مدیریت کاربری و شعبه‌ها

جهت ثبت شعبه جدید مجموعه خود در اسنپ‌فود می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

ویرایش حداقل سبد خرید کاربر

جهت تغییر مبلغ حداقل سبد خرید کاربر از این گزینه استفاده کنید.

ویرایش محدوده سرویس‌دهی مجموعه

 جهت ثبت درخواست پشتیبانی در موارد زیر می‌توانید از این دسته بندی استفاده کنید.

  • فعال یا غیر فعال کردن سفارش‌گیری در محدوده سرویس دهی

  • تغییر قیمت محدوده سرویس‌دهی مجموعه

  • حذف یا افزایش محدوده سرویس‌دهی مجموعه

  • داشتن همزمان پیک مجموعه و اکسپرس

تحویل حضوری

جهت فعال یا غیرفعال‌سازی تحویل حضوری سفارشات مجموعه از این گزینه استفاده کنید.

ویرایش وضعیت پیش‌سفارش

جهت ویرایش وضعیت پیش‌ سفارش مجموعه از این گزینه استفاده کنید.

کاور(تصویر پشت لوگو) و لوگوی مجموعه

جهت درخواست پشتیبانی برای ثبت یا تغییر عکس کاور و لوگو می‌توانید از این گزینه استفاده و عکس خود را  آپلود کنید.

مشکلات تصاویر محصولات

برای ثبت درخواست پشتیبانی جهت افزودن عکس محصول یا حذف عکس محصول می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

مشکلات ویرایش مشخصات محصول
  • ویرایش نام یا تنوع محصول: جهت ویرایش نام یا تنوع محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  •  ویرایش ترتیب نمایش محصولات: جهت تعیین ترتیب نمایش محصولات و ویرایش آن از این گزینه استفاده کنید.

  • حذف محصول: جهت حذف محصول از منوی مجموعه از این گزینه استفاده کنید.

  • فعال و غیرفعال‌سازی محصولات: درصورت وجود مشکل در فعال یا غیر فعال سازی محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  • ایجاد محصول جدید: درصورت وجود مشکل در ایجاد محصولات جدید از این گزینه استفاده کنید.

  • ایجاد افزودنی محصول: درصورت وجود مشکل در ایجاد یا ویرایش افزودنی محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  • ایجاد تنوع محصول: درصورت وجود مشکل در تعیین تنوع محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  • ویرایش توضیحات محصول: درصورت وجود مشکل در نمایش مشخصات محصولات و ویرایش آن از این گزینه استفاده کنید

مشکلات ویرایش مشخصات دسته‌بندی
  • ویرایش نام دسته بندی: جهت تعیین و ویرایش نام دسته‌بندی محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  • ویرایش ترتیب نمایش دسته‌بندی: جهت تعیین و ویرایش ترتیب دسته‌بندی محصولات از این گزینه استفاده کنید.

  • ویرایش زمان فعال بودن دسته‌بندی: جهت تعیین زمان فعال بودن دسته‌بندی محصولات و ویرایش آن از این گزینه استفاده کنید.

مغایرت واریزی و حسابداری

در صورت وجود مغایرت در واریزی با میزان درآمد ماهیانه و درخواست بررسی آن از این گزینه استفاده کنید.

پیگیری تاریخ واریزی

جهت پیگیری تاریخ واریزی از این گزینه استفاده نمایید.

تغییر شماره حساب
    • تغییر شماره حساب به نام مدیر مجموعه: جهت تغییر شماره حساب فعلی به حساب دیگری از مدیریت مجموعه.

    • تغییر شماره حساب به نام شخص ثالث: جهت تغییر شماره حساب فعلی به نام شخصی غیر از مدیریت مجموعه.

افزودن یا حذف مالیات به فاکتورها

جهت افزودن یا حذف مالیات بر روی فاکتور خرید مشتری از این گزینه استفاده کنید.

مشکلات فاکتور سفارش غیر جاری

برای بررسی مشکلات فاکتورهای غیر جاری که «امکان نیازمند به تماس» ندارند، شماره فاکتور مشکل دار خود را در این بخش وارد کنید.

درخواست صورتحساب

جهت درخواست اخذ صورتحساب، از این گزینه استفاده کنید.

درخواست فعال‌ کردن فاکتور رسمی

جهت فعال کردن فاکتور رسمی، از این گزینه استفاده کنید.

درخواست جلوگیری یا فعالسازی واریزی

در صورتی که به علت مشکلات مالی یا سایر مشکلات می‌خواهید موقتا جلوی واریزی به شماره حساب شما گرفته شود از این گزینه استفاده کنید.

غیرفعال کردن یا تغییر قرارداد سرویس اکسپرس

جهت غیرفعال سازی یا تغییر قرارداد سرویس اکسپرس برای مجموعه خود از این گزینه استفاده کنید.

درخواست فعال کردن پیک اسنپ فود

در صورتی که درخواست فعال سازی و استفاده از پیک اسنپ‌فود (اکسپرس) برای مجموعه خود را دارید از این گزینه استفاده کنید.

پیگیری مشکلات پیک اسنپ فود
    • کیفیت سرویس اکسپرس: درصورت وجود مشکل در کیفیت سرویس اکسپرس از این گزینه استفاده کنید.

    • تغییر زمان سرویس‌دهی اکسپرس: جهت تغییر زمان سرویس‌دهی اکسپرس برای مجموعه خود از این گزینه استفاده کنید.

فود پارتی

درصورت وجود مشکل در بخش فودپارتی مجموعه خود از این گزینه استفاده نمایید.

درخواست اجرای تعهد بند بازاریابی قرارداد

در صورتی که درخواست اجرای تعهدات ارائه شده  در قرارداد از سوی اسنپ‌فود را دارید از این بخش می‌توانید اعلام کنید.

فود پرو

درصورت وجود مشکل و یا درخواست فعال سازی فود پرو برای مجموعه خود از این گزینه استفاده کنید.

مشکلات تخفیفات و ارتقا فروش

درصورت وجود مشکل در تخفیفات و کوپن‌های اعمال شده یا موارد مربوط به ارتقای فروش از این گزینه استفاده نمایید.

مشکل نرم‌افزاری
  • مشکل در سفارش‌گیری: درصورت وجود مشکل در بخش سفارش‌گیری و چاپ فاکتور از این گزینه استفاده کنید.

  • سایر بخش‌های نرم‌افزار: درصورت وجود مشکل در سایر بخش های نرم افزار (منو، تخفیفات، مدیریت شعبه و محدوده و…) از این گزینه استفاده نمایید.

درخواست نصب نرم‌افزار

برای درخواست نصب نرم افزار دخل موبایل یا ویندوز از این گزینه استفاده کنید.

 

درخواست آموزش

جهت درخواست آموزش سفارش‌گیری در نرم‌افزار دخل یا درخواست آموزش سایر بخش‌های نرم‌افزار از این گزینه استفاده کنید.

فراموشی نام کاربری و رمز عبور

برای ارسال مجدد نام کاربری و رمز عبور ورود به نرم افزار از این گزینه استفاده کنید.

درخواست عکاسی

برای درخواست عکاسی توسط اسنپ‌فود برای مجموعه خود از این گزینه استفاده کنید.

پشتیبانی خدمات عکاسی

در صورت وجود مشکل در تصاویر عکاسی شده توسط اسنپ‌فود، درخواست دریافت تصاویر عکاسی شده و آپلود عکس‌های عکاسی شده، از این گزینه استفاده کنید.

مشکلات مربوط به فودرو

به منظور گزارش مشکلات مربوط به فودرو از این گزینه استفاده کنید.

با توجه به اینکه درخواست‌های پشتیبانی در حوزه‌های مختلفی هستند، هر بخش کارشناس‌های مخصوص به خود را دارد. در صورتی که موضوع درخواست خود را به درستی انتخاب کنید، درخواست شما به کارشناس مربوطه رسیده و در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما بررسی می‌شود.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت