جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودراهکارِ جدید جلوگیری از امتیاز منفیِ عدم سرویس‌دهی

راهکارِ جدید جلوگیری از امتیاز منفیِ عدم سرویس‌دهی

28 مهر 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
4.24k بازدید

اسنپ‌فود از مهر 1403 در جهت بهبود فرآیندهای مدیریت سفارش، افزایش دقت در سرویس‌دهی و کاهش کسب امتیاز منفی تغییراتی در سیستم مدیریت سفارش‌های مجموعه‌ها اعمال کرده است.

پیش از این زمانی که سفارشی به دلیل عدم سرویس‌دهی وارد فرایند پشتیبانی می‌شد بعد از لغو سفارش، مجموعه تا پایان شیفت کاری غیرفعال شده و در شیفت بعدی به طور خودکار فعال می‌شد. این مورد باعث می‌شد در حالی که مجموعه هنوز آمادگی سرویس‌دهی ندارد، سفارش جدید دریافت کند و امتیاز منفی لغو سفارش برای مجموعه ثبت شود.

با تغییرات جدید، اگر سفارشی به دلیل عدم سرویس‌دهی لغو شده و مجموعه غیرفعال شود، دیگر به‌طور خودکار فعال نخواهد شد. 

در این حالت، اگر مجموعه بخواهد دوباره در اسنپ‌فود فعال شود، باید از طریق نرم‌افزار دخل اقدام به فعالسازی کند. این تغییر باعث می‌شود برای مجموعه شما تا زمانی که آمادگی سرویس دهی ندارید سفارشی ثبت نشود و از ثبت دوباره امتیاز منفی برای مجموعه شما جلوگیری شود.

مجموعه‌های VIP شامل این تغییرات می‌شوند؟

تغییرات جدید در سیستم مدیریت سفارش‌ها در اسنپ‌فود شامل مجموعه‌های VIP نیز می‌شود. در گذشته، مجموعه‌های VIP به دلیل عدم سرویس‌دهی غیرفعال نمی‌شدند؛ اما با اعمال این تغییرات، اگر سفارش‌هایشان به دلیل عدم سرویس‌دهی لغو شود، به‌طور خودکار غیرفعال خواهند شد. مجموعه‌های VIP نیز باید برای فعالسازی مجدد خود به صورت دستی از طریق نرم‌افزار دخل اقدام کنند.

مسیر فعالسازی مجموعه در نرم‌افزار دخل

برای فعال کردن مجموعه تنها کافیست در قسمت مدیریت شعبه‌ها و سپس تغییر وضعیت، گزینه «فعال» را انتخاب کنید. مجموعه شما مجددا در سایت و نرم‌افزار اسنپ‌فود فعال خواهد شد و پیامک اطلاعات فعال شدن مجموعه نیز برای مدیریت ارسال می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به نحوه فعال و غیرفعال کردن مجموعه و تعیین ساعت کار مراجعه کنید.

این تغییرات به مجموعه‌ها اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر زمان‌های فعال بودن خود داشته باشند و از بروز مشکلات ناشی از فعالسازی خودکار جلوگیری کنند. با این روش، مجموعه‌ها می‌توانند به صورت دقیق‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر، زمان‌های سرویس‌دهی خود را مدیریت کنند و از کیفیت خدمات خود اطمینان حاصل کنند.

امیدواریم که این تغییرات به شما کمک کند تا خدمات بهتری ارائه دهید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت