سرویس ساپلای؛ راهحلی مطمئن و آسان برای تهیه مواد اولیه
اسنپ ساپلای چیست؟
اسنپ ساپلای خدمتی دیگر از گروه اسنپ برای مدیران رستوران، فست فود، کافه، شیرینی و قنادی، آبمیوه بستنی، هتل ها و سازمان ها، سوپر پروتئینی ها و میوه فروشیها است که مواد اولیه مورد نیاز این مجموعهها را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار آنها قرار میدهد. هدف از راه اندازی این سرویس، خرید مواد اولیه با قیمت مناسب و حذف واسطهها و هم چنین تهیه آسان و سریع مواد اولیه با کیفیت برای مجموعههای فعال در اسنپ فود در شهرهای تهران و کرج است.
چه محصولاتی در اسنپ ساپلای موجود هستند؟
در حال حاضر مواد اولیه در 13 دسته بندی اصلی در اسنپ ساپلای عرضه می شوند:
- برنج و انواع ماکارونی
- مرغ و گوشت
- انواع سوسیس و کالباس
- سس و رب
- روغن
- میوه و تره بار
- ظروف یکبار مصرف و انواع شوینده
- ملزومات قنادی
- آرد و شکر
- ملزومات اداری
- انواع نوشیدنی های سرد و گرم
- البسه رستورانی
- محصولات نیمه آماده
محصولات و دسته بندیهای دیگر نیز در ماههای آینده به تدریج اضافه خواهند شد.
چرا قیمت محصولات در اسنپ ساپلای مناسب تر است؟
در اسنپ ساپلای این امکان برای مجموعه داران فراهم شده است تا به صورت مستقیم و با حذف واسطهها مواد اولیه را تهیه کنند و به همین علت قیمت این محصولات بسیار مناسب است و حتی گاهی بر روی محصولات تخفیف نیز اعمال میشود. این محصولات از انبارهای اسنپ ساپلای و با تضمین کیفیت و تازگی توسط ماشینهای سردخانه دار برای شما ارسال خواهند شد.
چرا اسنپ ساپلای؟
اسنپ ساپلای یک بستر بسیار مناسب برای خرید عمده مواد اولیه است که مزایای بسیاری برای شما دارد. از جمله:
- قیمت بسیار مناسب و ارزان
- تضمین کیفیت بالای محصولات
- مدیریت آسان خرید تمام مواد اولیه در یک پلتفرم
- دریافت تمام سفارشات در یک زمان
- امکان پرداخت از سه طریق: اعتبار کیف پول (فروش اسنپ فود)، کیف پول ساپلای و درگاه پرداخت
- ارسال محصولات به صورت مستقیم از انبار اسنپ ساپلای
- امکان انتخاب روز و ساعت دریافت محصولات در صورت نیاز
- تنوع بالا در محصولات
- مشاهده مشخصات و تصویر کالاها
- امکان مقایسه محصولات و قیمت ها
- جلوگیری از اتلاف وقت
- ارسال توسط ماشین های مجهز به سردخانه با بسته بندی مناسب و حفظ کیفیت
- پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل)
- ارسال رایگان برخی کالاها
چگونه از اسنپ ساپلای استفاده کنیم؟
برای استفاده از اسنپ ساپلای باید از طریق نرم افزار دخل و بخش تامین مواد اولیه اقدام کنید. در ادامه نحوه سفارش از اسنپ ساپلای را به شما آموزش خواهیم داد.
آموزش استفاده از ساپلای
1. وارد نرم افزار دخل شوید و از بخش مدیریت آیکون “تامین مواد اولیه (اسنپ ساپلای)” را انتخاب کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی بنر “تامین مواد اولیه بدون پول نقد” نیز به بخش ساپلای وارد شوید.
راه سوم برای دسترسی به بخش ساپلای نیز دسترسی مستقیم از لینک https://app.snapp.supply است.
2. در ادامه شما به بخش ساپلای هدایت می شوید که در صفحه نخست آن می توانید بنرهای محصولات مختلف را مشاهده کنید.
3. برای انجام فرآیند خرید کافی است که بر روی بنر بخش مد نظرتان کلیک کنید تا به صفحه محصولات آن هدایت شوید. در این قسمت محصولات مرتبط را در دسته بندیهای مختلف به همراه عکس، مشخصات (شامل نحوه بسته بندی، قیمت واحد، حداقل و حداکثر تعداد مجاز برای سفارش از یک محصول) و قیمت مشاهده میکنید. برای خرید تنها کافی است بر روی گزینه افزودن در قسمت پایین هر محصول کلیک کنید تا به سبد خرید شما افزوده شوند.
4. در صورت پیدا نکردن محصول مورد نظر خود، می توانید از امکان جست و جو استفاده نمایید. کافی است بر روی آیکون ذره بین کلیک کنید و نام محصول مورد نظر خود را بنویسید.
نکته مهم: حداقل مبلغ سفارش قابل قبول جهت ارسال سفارش برای هر بخش در بالای صفحه نوشته می شود؛ مجموع مبلغ سبد خرید شما باید برابر یا بیشتر از مبلغ حداقل سفارش باشد.
5. پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود بر روی دکمه “تکمیل خرید” در پایین صفحه کلیک کنید. در این صفحه جزئیات سفارش خود را به همراه مجموع مبلغ مشاهده می کنید؛ در صورت بروز خطای حداقل سفارش، باید تعداد محصولات انتخابی را افزایش دهید و یا با بازگشت به مرحله قبل، محصولات بیشتری به سبد خرید خود اضافه کنید تا به حداقل میزان سفارش برسید.
6. در صفحه جدید می توانید زمان ارسال سفارش خود را مجددا مشاهده یا اصلاح کنید. برای اصلاح زمان ارسال کافی است بر روی باکس مرتبط کلیک کرده و از میان زمان های پیشنهادی زمان مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین توضیحات سفارش نیز در این مرحله قابل مشاهده و اصلاح هستند.
7. در این صفحه از میان روزهای پیشنهادی، روز مورد نظر خود را انتخاب نموده و گزینه “ثبت زمان” را انتخاب کنید.
8. در صفحه جدید می توانید زمان ارسال سفارش خود را مجددا مشاهده یا اصلاح کنید. برای اصلاح زمان ارسال کافی است بر روی باکس مرتبط کلیک کرده و از میان زمان های پیشنهادی زمان مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین توضیحات سفارش نیز در این مرحله قابل مشاهده و اصلاح هستند.
در ادامه بر روی گزینه آدرس ارسال کلیک کنید تا نشانی مورد نظر برای ارسال سفارش را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید از میان آدرس های قبلی خود انتخاب نموده و یا با کلیک بر روی گزینه افزودن آدرس جدید، آدرس خود را اضافه نمایید.
9. در ادامه با کلیک بر روی گزینه “اطلاعات فاکتور” اطلاعات را بر اساس حقیقی و یا حقوقی بودن خریدار وارد نمایید. (موارد اجباری با ستاره قرمز مشخص شدهاند.)
تنها برای اولین خرید از هر تامین کننده نیاز است که اطلاعات خود را وارد نمایید؛ در خریدهای بعد اطلاعات قبلی به شما نمایش داده میشوند تا در صورت لزوم آنها را اصلاح نمایید.
10. با کلیک بر روی دکمه ادامه، به مرحله پرداخت هزینه سفارش رفته و یکی از روشهای پرداخت (اعتبار اسنپ فود، پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل) را انتخاب نمایید.
- با انتخاب گزینه پرداخت با اعتبار و کلیک بر روی دکمه پرداخت، باید رمز یک بار مصرف ارسال شده را وارد کرده و دکمه تایید و پرداخت را فشار دهید.
- با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین، به صفحه درگاه منتقل شده و با وارد کردن شماره کارت و سایر اطلاعات، پرداخت خود را کامل نمایید.
- با انتخاب آیکون “سفارشات” در نوار پایین صفحه اول ساپلای میتوانید وضعیت سفارش های قبلی خود را مشاهده و آن ها را پیگیری نموده یا با انتخاب آیکون”سبد خرید” سبد خرید رها شده خود را کامل نمایید
- با کلیک بر روی آیکون هدفون می توانید با پشتیبانی ساپلای تماس گرفته و مشکلات خود را با کارشناسان مطرح کنید.
- در صورتی که سفارش تکمیل نشده قبلی داشته باشید، با پیام تکمیل سفارش قبل و یا گذاشتن سفارش جدید مواجه خواهید شد.
- در صفحه اول با کلیک بر روی آیکون”سفارشات” و انتخاب فهرست “سفارش های قبلی” می توانید سفارشهای قبلی خود و وضعیت آنها را مشاهده نموده و حتی سفارش را تکرار کنید.
- مبلغ باقی مانده از اعتبار خود در اسنپ فود را میتوانید در بالای صفحه اصلی مشاهده نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید