غیرفعال شدن ایجاد جایزه خرید مجدد با مبلغ ثابت
جایزه خرید یا کش بک به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی برای حفظ و نگهداشت مشتریان در صنایع مختلف استفاده می شود. در اسنپ فود نیز این سرویس به دو صورت جایزه خرید با مبلغ ثابت و جایزه خرید درصدی طراحی شده است.
بررسیهای ما نشان می دهد کاربران اسنپفود بیشتر تمایل به خرید از مجموعههایی دارند که جایزههای خرید درصدی به کاربران خود ارائه میدهند، به نظر کاربران دریافت بخشی از مبلغ خرید به صورت درصدی منصفانه تر است، چرا که در صورت خرید بیشتر جایزه خرید بالاتری کسب می شود.
همچنین خرید مجدد از رستورانها و فروشگاههایی که جایزه خرید با ارزشتری ارائه میدهند بسیار بیشتر از دیگر مجموعهها است.
با در نظر گرفتن این بررسیها، تصمیم گرفته شد با حذف امکان ایجاد جایزه خرید با مبلغ ثابت، علاوه بر ساده سازی ایجاد جایزه خرید با ارزش، احتمال استفاده از جایزه خرید مجدد و افزایش فروش برای رستوران های ارائه دهنده را بیشتر کنیم.
در نتیجه به زودی امکان تعریف جایزه خرید با مبلغ ثابت غیر فعال خواهد شد و همچنین جایزههای خرید مبلغ ثابت که از قبل تعریف شده اند، غیر فعال می شوند.
فروشندگانی که جایزه خرید مبلغ ثابت فعال دارند می توانند همین حالا از طریق راهنمای زیر اقدام به حذف جایزه خرید فعال خود کرده و جایزه خرید درصدی جدید فعال کنند تا از مزایای آن بهرهمند شوند.
نحوه غیرفعال سازی کمپین جایزه خرید:
ابتدا نرم افزار دخل را باز کنید و وارد صفحه “ارتقای فروش” شوید.
در این قسمت روی گزینه “جایزه خرید بعدی” کلیک کنید.
در این بخش تاریخچه کمپین های جایزه خرید های ایجاد شده را می توانید مشاهده کنید.
سپس برای غیر فعال کردن کمپین فعال، روی کمپین کلیک کنید.
برای غیر فعال کردن بر روی “لغو جایزه خرید” کلیک کنید.
نحوه ایجاد جایزه خرید درصدی
ابتدا نرم افزار دخل را باز کنید و وارد صفحه “ارتقای فروش” شوید.
وارد بخش “جایزه خرید بعدی” شوید.
در این بخش تاریخچه کمپینهای جایزه خریدهای ایجاد شده را می توانید مشاهده کنید. بر روی “ایجاد جایزه خرید” کلیک کنید.
سپس در صفحه باز شده بر روی “درصدی از سبد خرید” کلیک کنید.
در این مرحله درصد مورد نظر خود را تایپ کنید. (توجه کنید که کمتر از 10% نمی توانید قرار دهید)
سپس سقف مبلغ جایزه را قرار دهید و بازه زمانی اجرا مورد نظر را مشخص کنید.
با کلیک بر روی “ایجاد جایزه خرید” کمپین شما ایجاد میشود.
دیدگاهتان را بنویسید