پشتیبانی اسنپفود را در نرمافزار دخل ارزیابی کنید!
پشتیبانی اسنپفود همواره در کنار شما، سعی دارد چالشها و مشکلات شما را در زمینه ی فروش آنلاین برطرف کند. در راستای بهبود کیفیت و خدمات پشتیبانی، اسنپ فود از شما دعوت می کند پس از اتمام رسیدگی به هر درخواست پشتیبانی آنلاین، فرآیند رسیدگی اسنپ فود را ارزیابی کنید.
با ارزیابی خدمات پشتیبانی، اسنپ فود را در جهت پیدا کردن نقاط ضعف، بهبود فرآیندهای پشتیبانی و خدمت رسانی بهتر یاری می کنید. بنابراین از شما درخواست می کنیم رضایت و عدم رضایت خود به همراه دلایل آن را با ما به اشتراک بگذارید.
چگونگی ثبت نظر و بازخورد در نرمافزار دخل
برای ثبت نظر کافیست وارد قسمت پشتیبانی نرمافزار دخل شوید و گزینه «ثبت نظر» را انتخاب و بازخورد خود را ثبت کنید.
ثبت بازخورد توسط مجموعهها میتواند تأثیرات مثبت و قابل توجهی در بهبود فرآیندهای پشتیبانی ما داشته باشد، برخی از تاثیرات مثبت عبارتاند از:
- شناسایی نقاط ضعف: بازخوردها به شناسایی جنبههایی از فرآیند که نیاز به بهبود دارند، کمک میکند.
- افزایش رضایت مشتری: پاسخگویی به بازخوردها و اصلاح فرآیندها میتواند منجر به افزایش رضایت مجموعهها شود.
- تقویت ارتباطات: بازخورد فرصتی برای ارتباط دوسویه بین مجموعهها و تیم پشتیبانی فراهم میکند.
با ثبت بازخورد و نظرات خود میتوانید به پیشرفت پشتیبانی اسنپفود در جهت رفع نیازها و انتظارات خودتان کمک کنید.
از همکاری شما متشکریم.
دیدگاهتان را بنویسید