جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگخدمات فروشگاه هاتخفیف، کوپن و کمپین هافعالسازی «پارتی» در دخل؛ فرصتی ویژه برای رشد فروش!

فعالسازی «پارتی» در دخل؛ فرصتی ویژه برای رشد فروش!

9 اردیبهشت 1403
ارسال شده توسط رضا محمدی
تخفیف، کوپن و کمپین ها ، مقالات ، قدم پنجم | آموزش استفاده از ابزارهای افزایش فروش
4.09k بازدید

پارتی‌ها در اسنپ‌فود فرصتی برای مجموعه‌ شماست. شما می‌توانید در پارتی‌های اسنپ‌فود با ارائه تخفیف‌های ویژه، رضایت مشتریان را بدست آورید و تعداد سفارش‌های مجموعه خود را افزایش دهید. 

طرح «پارتی» در 3 شیفت کاری اصلی (پارتی صبحانه، پارتی ناهار و پارتی شام) برگزار می‌شود و محصولات پارتی در بالاترین جایگاه صفحه اصلی نرم‌افزار اسنپ‌فود نمایش داده می‌شود

شرایط شرکت در پارتی چیست؟

برای شرکت در پارتی میانگین امتیاز مجموعه شما باید حداقل 3.7 باشد. 

محصولات منتخب‌ خود را در پارتی‌ها باید با حداقل 20 درصد تخفیف‌ ارائه دهید، البته درصد تخفیف با توجه به گستردگی تبلیغات در دوره‌های مختلف تغییر خواهد کرد.

شما می‌توانید حداکثر 4 محصول در پارتی تعریف کنید و این محصولات باید دارای شرایط زیر باشند:

  • داشتن امتیاز 3.7 محصول 
  • عکس‌دار بودن محصول 
  • بیشتر بودن قیمت محصول از حداقل مبلغ سبد خرید از رستوران
  • محدودیت در سقف قیمت ( قیمت بستگی به نوع کمپین شما دارد.)
  • تناسب درصد تخفیف و قیمت محصولات فعال در پارتی
نحوه فعالسازی پارتی در نرم‌افزار دخل

وارد بخش ارتقای فروش نرم‌افزار دخل شوید و در قسمت «افزایش تعداد و مبلغ سفارش» گزینه «پارتی» را انتخاب کنید.

پارتی‌های شما و پارتی‌های پیشنهادی را در صفحه اول می‌بینید.

می‌توانید پارتی‌هایی که امکان شرکت در آن‌ها برای شما وجود دارد را از قسمت پارتی‌های پیشنهادی مشاهده کنید. پارتی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود. در صورتی که قصد شرکت داشتید، گزینه «شرکت در پارتی» را بزنید.

محصولات منو برای تعریف در پارتی در مرحله اول به شما نمایش داده می‌شود، حداکثر 4 محصول از محصولات واجد شرایط خود را انتخاب کنید. در انتخاب خود دقت کنید، تغییر قیمت این محصولات تا پایان تاریخ پارتی امکان‌پذیر نخواهد بود. بعد از انتخاب محصولات به «مرحله بعد» بروید.

موجودی هر کدام از محصولات انتخابی را در مرحله دوم به‌ازای هر شیفت (ناهار و شام) مشخص کنید.

«سهم خودتان از تخفیف» و «روزهای مشارکت» را در مرحله سوم انتخاب کنید. هزینه تخفیف اعلام شده در فودپارتی به صورت کامل از سمت مجموعه شما تامین می‌شود. 

توجه داشته باشید که درصد تخفیف و قیمت محصولات فعال در پارتی باید با یکدیگر تناسب داشته باشند.

جزئیات مربوط به پارتی شما شامل محصولات، موجودی هر محصول، درصد تخفیف، روزهای مشارکت، بازه زمانی پارتی و نام کمپین در مرحله چهارم قابل مشاهده است و می‌توانید برای ویرایش هرکدام به مرحله قبل بروید.

اگر همه موارد صحیح بودن گزینه «تایید و شرکت در فودپارتی» را بزنید.

پس از تایید نهایی پارتی، می‌توانید تاریخچه پارتی‌های در حال اجرا، در صف اجرا و پایان یافته خود را ببینید و با کلیک روی هرکدام می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید.

برای ویرایش یا غیرفعال کردن پارتی‌ها نیز می‌توانید از قسمت پشتیبانی آنلاین در گزینه «تخفیف‌ها و ارتقای فروش» و در بخش «فودپارتی» درخواست خود را در توضیحات ثبت کنید.

اگر بخش «پارتی‌های پیشنهادی» خالی بود، یعنی پارتی در شهر یا نوع کسب و کار شما در حال اجرا نیست یا شما واجد شرایط شرکت در طرح نیستید.

برای شرکت در پارتی‌های بعدی، این نکات را رعایت کنید:

  • عکس‌های منو را تکمیل کنید. 
  • کیفیت محصولات پرطرفدار را افزایش دهید. 
  • سرویس‌دهی را بهبود ببخشید و در ساعات سرویس‌دهی فعال باشید.
  • از تاخیر یا لغو سفارش‌ها جلوگیری کنید. 

این اقدامات به شما کمک می‌کند تا شرایط لازم برای شرکت در پارتی‌های آینده را به دست آورید و به فروش، سود و مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت