تبلیغات کلیکی بهصرفهترین نوع تبلیغات
مهم نیست بودجه شما چقدر باشد حتی با هزینه کم هم میتوانید خودتان را به مشتریان معرفی یا یادآوری کنید. «تبلیغات کلیکی» مخصوص مجموعههایست که میخواهند افراد بیشتری را به بازدید از صفحه رستوران خود ترغیب کنند. حتی اگر به صورت عادی جزء مجموعههای بالای لیست مجموعهها باشید، باز هم این تبلیغ برای شما مفید است؛ زیرا مجدداً در ردیفهای پایینتر به کاربران نمایش داده میشوید. با استفاده از تبلیغات کلیکی، اسنپفود از طریق بالا بردن جایگاه شما در لیست مجموعهها، بازدید از صفحه شما را افزایش میدهد. ترغیب مشتریان برای خرید، به عهده شماست؛ با ارائه غذای با کیفیت و قیمت مناسب، مشتریان را برای خرید از مجموعه خود متقاعد کنید.
روش محاسبه هزینه تبلیغات کلیکی
هزینه تبلیغات کلیکی اسنپفود بهازای هر کلیک بر پروفایل مجموعه شما محاسبه میشود؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه ثابت بابت تبلیغات ندارید و تنها هزینه تبلیغ منجر به بازدید را پرداخت میکنید. از آنجا که شما میتوانید بر اساس نیاز و نتیجه مورد نظرتان هزینه هر کلیک را مشخص کنید، این مدل جزء بهصرفهترین تبلیغات اسنپفود محسوب میشود. شما تعیین کننده ی بودجه کلی و هزینه ی هر کلیک هستید؛ این 2 عامل باید براساس اهداف و رویکردهای مجموعه شما تنظیم شود. با فعالسازی این تبلیغ مجموعه شما در نتیجه جستجوها و در لیست مجموعههای مرتبط در جایگاههای مختلف بجز جایگاه اول نشان داده شود.
فعالسازی تبلیغات کلیکی در نرمافزار دخل اسنپفود
- گزینه«ارتقاء فروش» و سپس گزینه «تبلیغات کلیکی» را انتخاب کنید. در این بخش، معرفی کلی از قابلیت تبلیغات کلیکی را مشاهده میکنید.
- برای ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی، گزینه «کمپین جدید» را انتخاب کنید.
- تاریخ مورد نظر خود را در گزینه «تاریخ شروع و پایان کمپین» مشخص کنید.
نکته مهم: امکان تعریف و اجرای چند کمپین در یک تاریخ وجود ندارد.
- مرحله بعدی نوبت انتخاب بودجه مورد نظر از «بودجههای پیشنهادی اسنپفود» یا تعریف بودجه «دلخواه» است.
- بودجه پیشنهادی اسنپفود: اسنپفود به منظور نتیجهگیری بهتر بودجهای را به شما پیشنهاد میدهد. در واقع مبالغ آورده شده در این بخش، میانگین بودجه کمپینهای مشابه بر اساس نوع دستهبندی مجموعههای مشابه هستند که به شما پیشنهاد داده میشود.
- بودجه دلخواه: در این قسمت بر اساس اهداف تبلیغ خود، مبلغ بودجه دلخواهتان را با کشیدن خط سبز رنگ به سمت راست یا چپ مشخص کنید. توجه کنید که حداقل مبلغ بودجه دلخواه 200 هزار تومان است و میزان بودجهای که تعیین میکنید باید از موجودی کیف پول کمتر باشد.
- هزینه هر بازدید از تبلیغ را در بخش بعدی مشخص میکنید. این کار را با کشیدن دایره سبز رنگ به سمت راست و چپ انجام میشود.
- اسنپفود شما را با کاهش و افزایش هزینه هر بازدید، برای انتخاب بهتر و بازدید بیشتر تبلیغ راهنمایی میکند.
- هزینه هر بازدید از تبلیغ حداقل هزار تومان و حداکثر 10 هزار تومان است.
- هرچه هزینه به ازای بازدید کاربر بیشتر باشد، تبلیغ مجموعه در قسمتها و تعداد بیشتری به مشتریان اسنپفود نمایش داده میشود.
- پس از مشخص کردن بازه زمانی، بودجه و هزینه هر بازدید از تبلیغ، گزینه «مشاهده پیش نمایش» را بزنید.
- گزینه «پرداخت» را پس از بررسی نهایی اطلاعات و جزئیات کمپین انتخاب کنید.
- بعد از ورود به بخش «تبلیغات کلیکی» در نرمافزار دخل، جزئیات کمپینهای «در حال اجرا» قابل مشاهده است.
برای لغو کمپین، از گزینه «لغو کمپین» در صفحه جزئیات استفاده کنید. کمپینها با وضعیتهای در صف اجرا، پایان یافته، اتمام بودجه و لغو شده در بخش بعدی صفحه تبلیغات کلیکی قابل مشاهده هستند. بودجه باقی مانده در صورت پایان یا لغو کمپین به کیف پول شما باز میگردد.
سرعت بازدهی تبلیغات کلیکی بسیار بالاست و شما در مدت کوتاهی تاثیر مثبت آن را بر فروش خود میبینید. اگر تا به کنون تبلیغات کلیکی را امتحان نکرده اید، پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر نسبت به فعالسازی این تبلیغ از طریق نرمافزار دخل اقدام کنید.
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
عالی