جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگآموزش نرم‌افزارهادخلچگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟

چگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟

6 اسفند 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
آموزش نرم‌افزارها ، دخل ، قدم سوم | آموزش سفارش‌گیری
19k بازدید

مطلب پیشنهادی : تاثیر نظرات و امتیاز مشتریان بر جایگاه مجموعه

گزینه «نیازمند تماس» (NFC) به مجموعه شما امکان می‌دهد در صورت بروز مشکل یا سوال در مورد سفارش‌های دریافتی با پشتیبانی اسنپ‌فود تماس بگیرید. البته این گزینه تنها برای موارد ضروری است و در دو حالت قبل از تایید و بعد از تایید سفارش قابل استفاده است. زیرا موجب تجربه نامطلوب برای مشتری، ثبت امتیاز منفی و جریمه نقدی خواهد شد.

نحوه استفاده از گزینه نیازمند تماس

زمانی که سفارش ثبت می‌شود و شما امکان سرویس‌دهی ندارید، از گزینه نیازمند تماس استفاده کنید تا پشتیبانی به مشکل شما رسیدگی کند.

در چه مواردی باید از «نیازمند تماس» استفاده کرد؟​
  • ناموجود بودن محصول: در صورت ثبت سفارش از محصول ناموجود، مجموعه جریمه می‌شود. آن را نیازمند تماس کنید و محصول جایگزین پیشنهاد دهید.
  • عدم امکان ارسال محصول: اگر امکان ارسال سفارش ندارید، محدوده سرویس‌دهی را موقتاً یا تا پایان شیفت کاری غیرفعال کنید. در صورت ثبت سفارش در این بازه، مجموعه جریمه می‌شود و باید سفارش را نیازمند تماس کنید.
  • ناقص بودن آدرس مشتری: اگر آدرس مشتری ناقص یا اشتباه بود، با گزینه «آدرس مشتری ناقص یا اشتباه وارد شده» سفارش را نیازمند تماس کنید.
  • نیاز به زمان بیشتر برای آماده‌سازی سفارش: زمان آماده‌سازی سفارش را دقیق تعیین کنید تا مشمول جریمه نشوید. می‌توانید زمان آماده‌سازی پیک اکسپرس را 10 دقیقه کاهش یا 15 دقیقه افزایش دهید و زمان ارسال سفارش‌های پیک مجموعه را از 1 تا 70 دقیقه تعیین کنید. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، با گزینه «اعلام تاخیر» 15 دقیقه زمان اضافه بگیرید یا سفارش را نیازمند تماس کنید.
  • عدم اجرای توضیحات مشتری: اگر نمی‌توانید توضیحات مشتری را اجرا کنید، از طریق «نیازمند تماس» به پشتیبانی اطلاع دهید.
  • عدم حضور مشتری در زمان رسیدن پیک مجموعه: در زمانی که از پیک مجموعه استفاده می‌کنید، اگر مشتری در محل حضور نداشت، می‎توانید سفارش را نیازمند تماس کنید. 
  • تغییر قیمت سفارش و هزینه ارسال سفارش: اگر قیمت منوی شما تغییر کرده است و سفارش با قیمت قبلی برای شما ثبت شد، آن را نیازمند تماس کنید. 
  • بروز مشکلات فنی و شلوغی مجموعه: در صورت بروز مشکلات فنی (قطعی برق، گاز و …)، مجموعه را موقتا غیرفعال کنید و سفارش را نیازمند تماس کنید.
  • خارج از محدوده ارسال: اگر سفارش خارج از محدوده سرویس‌دهی شما ثبت شد، از گزینه نیازمند تماس استفاده کنید.
  • مشکل در نرم‌افزار سفارش‌گیری: اگر نرم‌افزار دخل دارای مشکل بود و نمی‌توانید سفارش را تایید کنید. آن را نیازمند تماس کنید.
  • سفارش تکراری: اگر سفارش چندین بار در نرم‎افزار نمایش داده شد. آن را نیازمند تماس کنید.

فراموش نکنید که دلیل نیازمند تماس را دقیق ذکر کنید تا پشتیبانی سریع‌تر مشکل را حل کند.

عواقب استفاده بیش از حد از گزینه «نیازمند تماس»

اغلب سفارش‌های نیازمند تماس، لغو می‌شوند. لغو سفارش نیز علاوه بر دریافت امتیاز منفی و جریمه، فرصت مناسبی برای رقیبان شماست. بنابراین روزانه در نرم‌افزار دخل موجودی و قیمت محصولات، هزینه و محدوده ارسال، ارتباط مداوم با سرور اسنپ‌فود و سفارش‌های جدید را چک کنید.

فراموش نکنید اگر فاکتوری را نیازمند تماس کردید، اقدام به آماده‌سازی سفارش نکنید؛ زیرا احتمال لغو این فاکتورها زیاد است. اگر طبق اعلام پشتیبانی، مشتری با شرایط جدید شما موافق بود، می‌توانید سفارش را طبق فاکتور جدید آماده و ارسال کنید.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت