تاثیر نظرات و امتیازات کاربران بر مجموعهها
کاربران اسنپفود بعد از هر سفارش، امکان ثبت نظر و امتیاز به محصولات سفارش را دارند.
کاربران از طریق ثبت نظر میتوانند با مجموعه شما در ارتباط باشند و رضایت یا نارضایتی خود را از محصولات شما اعلام کنند.
نظرات و امتیازات کاربران چه تاثیری بر مجموعه شما دارد؟
- کاربران در آخرین مراحل خرید محصول، امکان مشاهده نظرات و امتیاز محصول را دارند که تعداد نظرات مثبت یا منفی تاثیر زیادی بر خرید نهایی کاربران خواهد داشت.
- امتیازدهی کاربران (ریت) یکی از موارد تعیین جایگاه شما در لیست مجموعههای اسنپفود است. هر چه میانگین امتیازدهی کاربران به مجموعه شما بیشتر باشد، امکان قرارگیری شما در بالای لیست مجموعههای اسنپفود بیشتر میشود و احتمال دیده شدن شما توسط کاربران افزایش مییابد.
- شما میتوانید با مشاهده نظرات، محصولاتی را که دچار مشکلی هستند تشخیص و اقدام به بهبود کیفیت آنها کنید. همچنین میتوانید محصولات پرطرفدار خود را شناسایی کنید.
شما میتوانید با پاسخ هوشمندانه به نظرات منفی، تاثیر مثبتی در تصمیمگیری سایر مشتریها داشته باشید. پاسخدهی مناسب شما به مشتریان ناراضی باعث میشود، مشتری ناراضی به خرید دوباره و کاربران دیگر به ثبت سفارش از مجموعه شما ترغیب شوند.
نحوه پاسخگویی به نظرات در نرمافزار دخل
برای مدیریت و پاسخدهی به نظرات در نرمافزار دخل وارد بخش «نظرات» شوید. شما میتوانید نظرات را در ۲ بخش «امتیازهای دارای نظر» و «امتیازهای بدون نظر» مشاهده کنید یا به آنها پاسخ دهید.
اگر قصد دارید نظرات را در تاریخ مشخصی بررسی کنید، میتوانید با انتخاب بازه زمانی، نظرات زمان مورد نظرتان را ببینید.
همچنین در این قسمت شما میانگین امتیازی که توسط مشتریان و اسنپفود برای شما ثبت شده را هم مشاهده میکنید.
فراموش نکنید که نظرات تایید نشده از سمت پشتیبانی را میتوانید ببینید، اما امکان پاسخگویی به این نظرات را ندارید و آنها در سایت یا نرمافزار اسنپ فود نمایش داده نمیشوند.
کارشناسان اسنپفود پاسخ شما به نظرات کاربران را بررسی و درصورت عدم مغایرت با استانداردهای پاسخدهی، آنها را تایید میکنند. استانداردهای پاسخدهی اسنپفود شامل موارد زیر هستند:
- پاسخها باید واضح باشند.
- پاسخها حاوی توهین یا تمسخر نباشند.
- پاسخها موجب درگیری شما با مشتری نشوند.
- پاسخها سوالی نباشند.
- جزئیات قرارداد در پاسخ نباشد.
- پیشنهادات مادی در پاسخ موجود نباشد.
- اگر مشکل از سوی اسنپفود بود، دلجویی از مشتری به عهده اسنپفوده نه شما.
امکان ثبت نظر غیر واقعی برای مجموعهها وجود دارد؟
در مواردی مشاهده شده که برای مجموعهها نظرات منفی یا مثبت غیر واقعی از سمت کاربران مختلف ثبت شده است.
اسنپفود با اضافه کردن سیستم هوش مصنوعی در تلاش برای جلوگیری از ثبت نظرات غیرواقعی است، در صورتی که نظری توسط هوش مصنوعی اسنپ فود غیر واقعی تشخیص داده شود، از قسمت نظرات حذف میشود.
این ویژگی باعث ایجاد رقابت عادلانه بین مجموعههای مختلف میشود و همچنین باعث اطمینان بیشتر کاربران به بخش نظرات میشود.
- هرگونه مقایسه بین دو رستوران(مثبت و منفی)
- مقایسه بین دو شعبه از یک رستوران یا تبلیغ رستوران دیگر: برای جلوگیری از سوءاستفادههای تبلیغاتی این موارد منتشر نمیشود.
- استفاده از ادبیات غیر معیار و ناشایست
- وجود اشتباه تایپی در نظرات ثبت شده
- مشکلات بهداشتی که به بررسی و تماس با رستوران نیاز دارد: در این حالت مشکل را از رستوران پیگیری میکنیم؛ مشکلات بهداشتی یکی از اولویتهای پیگیری جدی است. در صورت هر گونه ثبت نظر و شکایت دربارهی مشکلات بهداشتی ، نتیجهی پیگیری از طریق تماس تلفنی با مشتری در میان گذاشته میشود.
- نظرهای بدون ارتباط با رستوران و غذا
- توهین به افراد: ما برچسبزدن روی افراد را غیرمنصفانه میدانیم و بههمین دلیل امکان نمایش این نظرها را نداریم.
با بهبود سرویسدهی و توجه به نظرات مشتریان، جایگاه بالاتری در لیست مجموعهداران اسنپفود به دست آورید و فروش خود را افزایش دهید.
دیدگاهتان را بنویسید