چگونه با گزینه نیازمند تماس، مشکلات سفارش را حل کنیم؟
6 اسفند 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
24.71k بازدید
مطلب پیشنهادی : تاثیر نظرات و امتیاز مشتریان بر جایگاه مجموعه
گزینه «نیازمند تماس» (NFC) به مجموعه شما امکان میدهد در صورت بروز مشکل یا سوال در مورد سفارشهای دریافتی با پشتیبانی اسنپفود تماس بگیرید. البته این گزینه تنها برای موارد ضروری است و در دو حالت قبل از تایید و بعد از تایید سفارش قابل استفاده است. زیرا موجب تجربه نامطلوب برای مشتری، ثبت امتیاز منفی و جریمه نقدی خواهد شد.
نحوه استفاده از گزینه نیازمند تماس
زمانی که سفارش ثبت میشود و شما امکان سرویسدهی ندارید، از گزینه نیازمند تماس استفاده کنید تا پشتیبانی به مشکل شما رسیدگی کند.
در چه مواردی باید از «نیازمند تماس» استفاده کرد؟
- ناموجود بودن محصول: در صورت ثبت سفارش از محصول ناموجود، مجموعه جریمه میشود. آن را نیازمند تماس کنید و محصول جایگزین پیشنهاد دهید.
- عدم امکان ارسال محصول: اگر امکان ارسال سفارش ندارید، محدوده سرویسدهی را موقتاً یا تا پایان شیفت کاری غیرفعال کنید. در صورت ثبت سفارش در این بازه، مجموعه جریمه میشود و باید سفارش را نیازمند تماس کنید.
- ناقص بودن آدرس مشتری: اگر آدرس مشتری ناقص یا اشتباه بود، با گزینه «آدرس مشتری ناقص یا اشتباه وارد شده» سفارش را نیازمند تماس کنید.
- نیاز به زمان بیشتر برای آمادهسازی سفارش: زمان آمادهسازی سفارش را دقیق تعیین کنید تا مشمول جریمه نشوید. میتوانید زمان آمادهسازی پیک اکسپرس را 10 دقیقه کاهش یا 15 دقیقه افزایش دهید و زمان ارسال سفارشهای پیک مجموعه را از 1 تا 70 دقیقه تعیین کنید. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، با گزینه «اعلام تاخیر» 15 دقیقه زمان اضافه بگیرید یا سفارش را نیازمند تماس کنید.
- عدم اجرای توضیحات مشتری: اگر نمیتوانید توضیحات مشتری را اجرا کنید، از طریق «نیازمند تماس» به پشتیبانی اطلاع دهید.
- عدم حضور مشتری در زمان رسیدن پیک مجموعه: در زمانی که از پیک مجموعه استفاده میکنید، اگر مشتری در محل حضور نداشت، میتوانید سفارش را نیازمند تماس کنید.
- تغییر قیمت سفارش و هزینه ارسال سفارش: اگر قیمت منوی شما تغییر کرده است و سفارش با قیمت قبلی برای شما ثبت شد، آن را نیازمند تماس کنید.
- بروز مشکلات فنی و شلوغی مجموعه: در صورت بروز مشکلات فنی (قطعی برق، گاز و …)، مجموعه را موقتا غیرفعال کنید و سفارش را نیازمند تماس کنید.
- خارج از محدوده ارسال: اگر سفارش خارج از محدوده سرویسدهی شما ثبت شد، از گزینه نیازمند تماس استفاده کنید.
- مشکل در نرمافزار سفارشگیری: اگر نرمافزار فودپارتنر دارای مشکل بود و نمیتوانید سفارش را تایید کنید. آن را نیازمند تماس کنید.
- سفارش تکراری: اگر سفارش چندین بار در نرمافزار نمایش داده شد. آن را نیازمند تماس کنید.
فراموش نکنید که دلیل نیازمند تماس را دقیق ذکر کنید تا پشتیبانی سریعتر مشکل را حل کند.
دیدگاهتان را بنویسید