جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فودبلاگمجموعه‌های جدیدقدم سوم - چگونه سرویس دهی بهتری داشته باشیم؟چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟

چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟

8 فروردین 1402
ارسال شده توسط محسن آرونی
مجموعه‌های جدید ، قدم سوم - چگونه سرویس دهی بهتری داشته باشیم؟ ، قدم چهارم | آموزش بهبود سرویس‌دهی
18.71k بازدید

مطلب پیشنهادی : تاثیر نظرات و امتیاز مشتریان بر جایگاه مجموعه

امتیاز عملکرد، یک شاخص کلیدی در نشان دادن کیفیت خدمات شما به مشتریان است که براساس عواملی مانند دریافت و ارسال سفارش‌ها، نظرات مشتریان و زمان‌های فعالیت مجموعه محاسبه می‌شود. این امتیاز تاثیر مستقیمی بر جایگاه شما در لیست مجموعه‌های اسنپ‌فود دارد و با رعایت چند نکته ساده می‌توانید امتیاز عملکرد خود را  بهبود ببخشید.

تاثیر امتیاز‌ ‌عملکرد‌ در جایگاه مجموعه

افزایش فروش و جذب مشتری مستلزم توجه شما به امتیاز عملکردتان است؛ زیرا این امتیاز‌ ‌می‌‌تواند‌ ‌مانند تبلیغات رایگان برای مجموعه عمل کند و باعث‌ ‌افزایش‌ ‌فروش‌ ‌شما‌ ‌در‌ اسنپ‌‌فود‌ ‌شود.‌‌

برای درک بهتر تاثیر امتیاز عملکرد، در یک محدوده 2‌ ‌رستوران ایرانی‌ را در نظر بگیرید؛ رستوران‌ اول ‌در‌ ‌یک‌ ‌ماه‌ ‌اخیر‌‌ ‌در‌ ‌2 شیفت کاری (ناهار و شام) خود 8000 هزار امتیاز برای عملکرد خوب خود ‌به‌ دست‌ ‌آورده‌ ‌است، اما رستوران‌ ‌دوم در‌ ‌همان‌ ‌محدوده‌ ‌سرویس‌‌‌دهی‌ ‌در‌ ‌شیفت‌ ‌ناهار‌ ‌امتیازی‌ ‌کسب‌ ‌نکرده ‌و‌ ‌برای‌ ‌شیفت‌ ‌شام‌ ‌هم‌ ‌امتیاز‌ ‌9‌ ‌را کسب کرده است.‌

‌رستوران اول به دلیل داشتن امتیاز عمکلرد بالا، در ‌صدر‌ ‌لیست‌ ‌رستوران‌‌های‌ ‌اسنپ‌فود قرار دارد؛ در نتیجه‌‌ با ‌دیده‌ ‌شدن‌ ‌بیشتر،‌ ‌سفارش‌‌های‌ بیشتری دریافت می‌کند و ‌رستوران‌ ‌دوم ‌در‌ ‌پایین‌ ‌لیست‌ ‌قرار‌ ‌دارد و‌ ‌فروش‌ ‌کمتری‌ ‌نسبت‌ ‌به‌ ‌مجموعه‌‌ ‌مشابه‌ ‌خود‌ ‌در‌ ‌همان‌ ‌محدوده‌ ‌خواهد داشت.‌

مطلب پیشنهادی : با قابلیت “جایزه خرید بعدی” مشتریان جدید را جذب کنید

فاکتور‌های‌ ‌موثر‌ ‌در‌ ‌محاسبه‌ ‌امتیاز‌ ‌عملکرد‌

‌امتیاز‌ ‌عملکرد در اسنپ‌فود،‌ ‌به‌ ‌عوامل‌ ‌مختلف‌ ‌عملکردی‌ ‌مجموعه بستگی دارد و‌ ‌به‌ ‌صورت‌ ‌روزانه‌ ‌و‌ ‌در‌ ‌هر‌ ‌شیفت‌ ‌کاری،‌ ‌به‌ ‌صورت‌ ‌مجزا‌ ‌محاسبه‌ ‌می‌‌شود.‌

  • زمان‌ ‌تحویل‌ ‌سفارش‌ ‌به‌ ‌مشتری‌ با پیک رستوران ‌باید‌ ‌کمتر‌ ‌از‌ ‌45‌ ‌دقیقه‌ ‌باشد‌ ‌و‌ ‌در‌ ‌صورت‌ استفاده‌ ‌از‌ ‌پیک‌ ‌اکسپرس،‌ ‌زمان‌ ‌آماده‌‌سازی‌ ‌و‌ ‌تحویل‌ ‌سفارش‌ ‌به‌ ‌پیک‌ ‌باید‌ ‌کمتر‌ ‌از‌ ‌25‌ ‌دقیقه‌ ‌باشد.‌

عوامل‌ ‌اثر‌ ‌گذار‌ ‌در‌ ‌تعیین‌ ‌جایگاه‌ ‌مجموعه‌‌ها‌ ‌در‌ ‌اسنپ‌فود‌

همانطور که می‌دانید،‌ ‌بیشترین‌ ‌میزان‌ ‌تاثیر‌ ‌بر‌ ‌جایگاه‌ ‌مجموعه‌ ‌در‌ ‌لیست‌ ‌اسنپ‌‌‌فود‌ وابسته به امتیاز عملکرد مجموعه است. اما 2 عامل دیگر یعنی محدوده مجموعه و بیدینگ (بسته‌های تبلیغاتی) در تعیین جایگاه شما در اسنپ‌فود تاثیر گذار است.

  1. محدوده مجموعه: به ترتیب امتیاز عملکرد، ‌ابتدا‌ مجموعه‌هایی‌ ‌که‌ ‌در‌ ‌فاصله‌5 ‌کیلومتری‌ هستند و‌ ‌سپس‌ ‌مجموعه‌هایی ‌که‌ ‌در‌ ‌فاصله‌‌ 1.5 ‌‌الی‌ ‌3‌ ‌کیلومتری‌ ‌قرار‌ ‌دارند‌، ‌به‌ ‌مشتری‌ ‌نشان‌ ‌داده‌ ‌می‌‌شوند.
  2. بیدینگ: ‌‌بیدینگ‌ ‌یا‌ ‌بسته‌‌های‌ ‌تبلیغاتی،‌ ‌خدمتی‌ ‌جدید‌ ‌از‌ ‌اسنپ‌‌‌فود‌ ‌است.‌ با توجه به بسته‌ای که شما خریداری کردید، ‌مجموعه‌ ‌شما‌ ‌(در‌ ‌زمان‌ ‌مشخص‌‌) ‌‌در‌ ‌صدر‌ ‌لیست‌ ‌اسنپ‌‌‌فود‌ ‌به‌ ‌مشتری‌‌ها‌ی محدوده، ‌نمایش‌ ‌داده‌ ‌می‌شود.‌

امتیاز عملکرد در اسنپ‌فود مانند یک بازی است که بر اساس امتیازهای مثبت و منفی که در هر مرحله کسب می‌کنید به مرحله بعد خواهید رفت. هرچه امتیازهای مثبت بیشتر و امتیازهای منفی شما کمتر باشد، سطح شما در بازی بالاتر خواهد بود. بنابراین برای رسیدن به سود بیشتر و جلب رضایت مشتریان به ارتقای آن توجه لازم را داشته باشید.

ویدئوی پیشنهادی:
چگونه از مغایرت در سفارش‌های مشتری جلوگیری کنم؟
برچسب ها: امتیاز عملکرد در اسنپ فودجذب مشتری برای رستورانجذب مشتری جدید برای رستوران
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت