جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود
 
جلسات آموزشی اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
ثبت نام در اسنپ فود
  • info@snappfood.ir
  • تماس با ما
  • درباره ما
آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروش
  • صفحه اصلی
  • راهنمای فعالیت
  • آموزش نرم‌افزارها
    • دخل فود
  • تازه ها و اطلاع رسانی ها
    • اطلاعیه‌های اسنپ‌فود
    • تقویم جلسات آموزشی اسنپ‌فود
    • مجله اسنپ‌فود
    • داستان موفقیت همکاران ما
  • راهنمای همکاری
    • مدیریت کسب و کار
      • رستوران و کافه
      • سایر کسب و کارها
    • استفاده بهتر از اسنپ‌فود
    • مسائل مالی و قراردادها
    • پشتیبانی آنلاین
  • افزایش فروش و بازدید
    • سرویس ساپلای
    • تبلیغ در جایگاه اول
    • تبلیغات کلیکی
    • جایزه خرید بعدی
    • تخفیف، کوپن و کمپین ها
    • تبلیغات پیامکی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • ثبت نام در اسنپ فود

بلاگ

آکادمی همکاران اسنپ فود-راهکارهای افزایش فروشبلاگتازه ها و اطلاع رسانی هااطلاعیه‌های اسنپ فودطرح‌‌های جدید اسنپ‌فود برای ارتقای عملکرد مجموعه‌ها

طرح‌‌های جدید اسنپ‌فود برای ارتقای عملکرد مجموعه‌ها

6 مرداد 1404
ارسال شده توسط رضا محمدی
تازه ها و اطلاع رسانی ها ، اطلاعیه‌های اسنپ فود
56 بازدید

در راستای بهبود کیفیت عملکرد مجموعه‌های فعال در اسنپ‌فود، دو طرح جدید طراحی و آزمایش شد که با همکاری برخی از شما همکاران عزیز به اجرا درآمدند. نتایج این آزمایش نشان‌دهنده‌ی بهبود قابل توجه در عملکرد مجموعه‌ها بود.

از تاریخ 14 مرداد ۱۴۰۴، این طرح‌ها برای همه مجموعه‌هایی که مدت زمانی مشخصی از شروع همکاری‌ آن‌ها با اسنپ‌فود گذشته است، به‌طور رسمی اجرا خواهند شد.

هدف از اجرای این طرح‌ها، بهبود ارائه‌ خدمات به مشتریان و کمک به رشد مجموعه‌ها است تا همه ذی‌نفعان از نتایج آن بهره‌مند شوند. در ادامه با این 2 طرح آشنا خواهید شد.

طرح اول: محدودسازی سفارش‌ها

در این طرح، اگر مشکلات عملکردی و نارضایتی کاربران از مجموعه تکرار شود، سفارش‌های مجموعه با محدودیت‌هایی روبرو خواهد شد. یکی از این محدودیت‌ها، توقف موقت دریافت سفارش‌ها در برخی مناطق است که باعث کاهش تعداد سفارش‌ها می‌شود. این محدودسازی به مجموعه فرصتی می‌دهد تا کیفیت خدمات خود را در فروش آنلاین بهبود ببخشد.

جزئیات بیشتر: طرح محدودسازی سفارش‌ها در اسنپ‌فود

طرح دوم: محدودسازی فروشندگان با عملکرد ضعیف

در این طرح، مجموعه‌هایی که درصد بالایی از سفارش‌هایشان با مشکلاتی مانند تأخیر، مغایرت در محصولات یا لغو سفارش مواجه هستند، ابتدا هشداری از سوی اسنپ‌فود دریافت می‌کنند. اگر مشکلات ادامه پیدا کنند، ممکن است مجموعه به طور موقت یا دائم غیرفعال شود.

جزئیات بیشتر: محدودسازی فروشندگان با عملکرد بسیار ضعیف

ارتقای سطح خدمات به مشتریان و تسهیل رشد فروش مجموعه‌ها هدف اصلی اسنپ‌فود است. امیدواریم با اجرای این طرح‌ها، بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
ثبت نام در اسنپ فود
درباره اسنپ‌فود

سفارش اینترنتی غذا در ايران تا قبل از راه‌اندازی اسنپ‌فود تنها یک رویا بود و کمتر کسی از مزایای آن خبر داشت. این رويا در سال ۱۳۸۸ به واقعيت تبديل شد و در این مدت طرفداران زیادی نيز بین مردم ایران پيدا كرده است.

  • زعفرانیه، خیابان شهید مهندس کاوه پرزین بغدادی، خیابان شهید سرلشگر فلاحی، پلاک ۲، طبقه ۳
  • info@snappfood.ir
دسترسی سریع
  • پشتیبان آنلاین مجموعه‌ها
  • نرم افزار دخل فود – نسخه وب
  • نحوه ایجاد محصول برای تکمیل منوی اسنپ‌فود
  • در اسنپ‌فود استوری بگذارید تا بیشتر دیده شوید!
  • چگونه در بالای لیست رستوران‌ها قرار بگیرم؟
  • جذب مشتری بیشتر با استفاده از تخفیف و کوپن
دانلود اپلیکیشن اسنپ‌فود




تمامی حقوق برای آکادمی همکاران اسنپ فود محفوظ است.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت